Hop til indhold

Recommended Posts

Hej.

fik lyst til et dejligt blow i formiddags og fik hurtigt en aftale i stand med hendeHer troede jeg. For da jeg efter 25 minutters kørsel tværs gennem kbh nåede frem, stoppede hun med at svare og jeg kunne jo så køre hjem igen. Sur røv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Hej.

fik lyst til et dejligt blow i formiddags og fik hurtigt en aftale i stand med hendeHer troede jeg. For da jeg efter 25 minutters kørsel tværs gennem kbh nåede frem, stoppede hun med at svare og jeg kunne jo så køre hjem igen. Sur røv

​øv tak for advarslen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft kontakt til hende over mail, hvor hun var mere end almindelig svær at kommunikere med. Jeg skrev en kort mail med 2-3 enkle spørgsmål (intet perverst eller stødende) og fik bare et "ja" retur. Efter en længere korrespondance troede jeg endelig alt var på plads, men bad hende lige opsummere vores aftale. Det vidste sig hun endnu ikke havde forstået de tre totalt basale spørgsmål jeg stillede hende, så jeg droppede det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deres priser er sgu da også helt i hegnet!

Selv om jeg ikke er meget for det, så er der jo også visse 'standarder': udseende, hygiejne, vedligehold, tøj og så selvfølgelig adfærd.

Mormor typer i blonder kan være frække nok...men prisen skal også afspejle det....

Og ja...jeg ER klar over, at der er forskellige smag og behag...og morfar nok foretrækker en mormor...men alligevel...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...