Hop til indhold
Gæst

Erfaring med 1mini

Recommended Posts

Jeg har været i kontakt med hende. Du kan sagtens mødes med hende andre steder. Kælderrummet er blot et forslag fordi det er gratis og formentlig i en bygning, hvor hun har adgang. Jeg synes dog hun ser meget meget tynd ud. Jeg vil ikke beskrive hende som sugardater, mere som en ung kvinde som sælger sex uden nogen krav m.m.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt hende for længe siden.

Hun er meget petite og har født børn. Der er ret god plads i hulen, som man siger.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun er faglært (slettet private oplysninger, stabilizer)

har ingen børn og jeg har talt med hende i dag og hun aner ikke hvad i snakker om

kors hvorfor dog gøre sig interessant med løgnhistorier , har i fået nej og er sure eller hvad

Redigeret af Stabilizer
Private oplysninger slettet

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun har nu slettet sin profil efter at have set denne tråd

syntes i kan være stolte af jer selv

i et offentligt rum som anonym at svine andre til med løgn kors

Redigeret af cokken

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanKbh skrev, for 1 minut siden:

Der var nu heller ikke nogen grund til at rive op i en tråd der er næsten 1,5 år gammel!

Og afsløre alle mulige personlige detaljer om en SB ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
cokken skrev, for 30 minutter siden:

hun har nu slettet sin profil efter at have set denne tråd

syntes i kan være stolte af jer selv

i et offentligt rum som anonym at svine andre til med løgn kors

Hun har først slettet sin profil, efter du begyndte at skrive om hende, så vi kan takke dig for det!

Del dette indlæg


Link til indlæg
cokken skrev, for 4 timer siden:

hun har sagt tak for at jeg gjorde hende opmærksom på dette her

Sagde hun også tak for at du skrev de private detaljer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
cokken skrev, for 5 timer siden:

hun har sagt tak for at jeg gjorde hende opmærksom på dette her

My point exactly! 

Kan du virkeligt slet ikke selv se det, som i overhoved ikke. Det er et tykt lag af selvfornægelse du får lagt ud over dine posts ikke kun her men generelt.

DU deler personlige oplysninger om hende, DU gør hende opmærksom på tråden, da hun så sletter sin profil, så er det DE andres skyld. Havde det her nu været det eneste eksempel på at du er fuldkommen ude af sync med dine handlinger og konsekvenser, så ville jeg lade den ligge og trække på smile båndet (i stedet for at risikere advarsel og moderator indblanding). Men det er det ikke vel? over alt på forummet her levere du en række dumme bemærkninger, ligegyldige kommentarer og direkte provokationer. 

Så kan man flere steder læse at du er skuffet over der ikke er "rigtige sugarbabes" der vil med ud og spise med dig og hvor frygteligt det er at det er en "prostitutions skole" - men samtlige indlæg omkring enkelte sugarbabes, der snakker du ikke rigtigt om andet end hvordan prisen kan forhandles, og hvad pigen er villig til at gøre med eller uden kondom - det er jo fuldkommen latterligt!

Tillykke aldrig før har en bruger på et internet forum, givet så dårligt et indtryk hos mig - og min indstillinning er at alle kan bidrage med noget positivt, hvorfor er du så opsat på at modbevise den påstand...

Havde man ikke engang mulighed for at ignorer en bruger herinde? jeg kan ikke finde den mulighed, det ville ellers gøre min tid herinde lidt mere behagelig :)  

Redigeret af Sparkster
Stavefejl, tastefejl, sprog fejl og eftertanke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 39 minutter siden:

Havde man ikke engang mulighed for at ignorer en bruger herinde?

Er der stadig:
 

ignorer.JPG

Del dette indlæg


Link til indlæg

tror du virkelig jeg vil sige de rigtige private detaljer, fortæller noget som giver mening i f t at hun ikke holder til på amager, jobbeskrivelsen holder nok ikke helt vel

og tja nogen synes det er ok at svine en sugarbabe  til med løgn og andet i et offentligt rum, og nogen synes det er slemt at gøre opmærksom på det

sådan er vi jo så forskellige og har forskelligt opfattelse af hvad det vil sige at behandle andre ordentligt

 

Redigeret af cokken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...