Gæst Skrevet 11. Maj, 2015 Nogen der har mødt https://sugardaters.dk/show?alias=1mini Hun vil "lege" i et aflåst kælderrum på Amager. Det lyder lidt suspekt, men også ganske interessant Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stålmanden 148 Skrevet 11. Maj, 2015 Nope.. men kom endelig med en anmeldelse bagefter.. har ikke set hendes private billeder, men nu er du sikker på hun er pige ik ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 11. Maj, 2015 Hvordan låst? Ved du det VenligstFrench Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bighead 251 Skrevet 13. Maj, 2015 Jeg har været i kontakt med hende. Du kan sagtens mødes med hende andre steder. Kælderrummet er blot et forslag fordi det er gratis og formentlig i en bygning, hvor hun har adgang. Jeg synes dog hun ser meget meget tynd ud. Jeg vil ikke beskrive hende som sugardater, mere som en ung kvinde som sælger sex uden nogen krav m.m. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 14. Maj, 2015 Uden krav? Sagde blankt nej, da jeg nævnte 69? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ravnen 45 Skrevet 16. Maj, 2015 Jeg har mødt hende for længe siden.Hun er meget petite og har født børn. Der er ret god plads i hulen, som man siger..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MOMAS 1 Skrevet 23. Maj, 2015 Nogle der har været der fornyeligt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cokken 64 Skrevet 9. September, 2016 ja juni og for et år siden , hendes møder er altid i en lejlighed lige udenfor Lyngby ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cokken 64 Skrevet 9. September, 2016 (edited) hun er faglært (slettet private oplysninger, stabilizer) har ingen børn og jeg har talt med hende i dag og hun aner ikke hvad i snakker om kors hvorfor dog gøre sig interessant med løgnhistorier , har i fået nej og er sure eller hvad Redigeret 9. September, 2016 af Stabilizer Private oplysninger slettet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cokken 64 Skrevet 9. September, 2016 (edited) hun har nu slettet sin profil efter at have set denne tråd syntes i kan være stolte af jer selv i et offentligt rum som anonym at svine andre til med løgn kors Redigeret 9. September, 2016 af cokken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 336 Skrevet 9. September, 2016 Der var nu heller ikke nogen grund til at rive op i en tråd der er næsten 1,5 år gammel! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 9. September, 2016 SnowmanKbh skrev, for 1 minut siden: Der var nu heller ikke nogen grund til at rive op i en tråd der er næsten 1,5 år gammel! Og afsløre alle mulige personlige detaljer om en SB ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 336 Skrevet 9. September, 2016 cokken skrev, for 30 minutter siden: hun har nu slettet sin profil efter at have set denne tråd syntes i kan være stolte af jer selv i et offentligt rum som anonym at svine andre til med løgn kors Hun har først slettet sin profil, efter du begyndte at skrive om hende, så vi kan takke dig for det! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 9. September, 2016 Opgiv, manden er fuldkommen uden selvindsigt... Debat er nyttesløst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest onceuponatime Skrevet 9. September, 2016 Tvivler sgu. på det er en mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cokken 64 Skrevet 10. September, 2016 hun har sagt tak for at jeg gjorde hende opmærksom på dette her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 10. September, 2016 cokken skrev, for 4 timer siden: hun har sagt tak for at jeg gjorde hende opmærksom på dette her Sagde hun også tak for at du skrev de private detaljer? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 10. September, 2016 (edited) cokken skrev, for 5 timer siden: hun har sagt tak for at jeg gjorde hende opmærksom på dette her My point exactly! Kan du virkeligt slet ikke selv se det, som i overhoved ikke. Det er et tykt lag af selvfornægelse du får lagt ud over dine posts ikke kun her men generelt. DU deler personlige oplysninger om hende, DU gør hende opmærksom på tråden, da hun så sletter sin profil, så er det DE andres skyld. Havde det her nu været det eneste eksempel på at du er fuldkommen ude af sync med dine handlinger og konsekvenser, så ville jeg lade den ligge og trække på smile båndet (i stedet for at risikere advarsel og moderator indblanding). Men det er det ikke vel? over alt på forummet her levere du en række dumme bemærkninger, ligegyldige kommentarer og direkte provokationer. Så kan man flere steder læse at du er skuffet over der ikke er "rigtige sugarbabes" der vil med ud og spise med dig og hvor frygteligt det er at det er en "prostitutions skole" - men samtlige indlæg omkring enkelte sugarbabes, der snakker du ikke rigtigt om andet end hvordan prisen kan forhandles, og hvad pigen er villig til at gøre med eller uden kondom - det er jo fuldkommen latterligt! Tillykke aldrig før har en bruger på et internet forum, givet så dårligt et indtryk hos mig - og min indstillinning er at alle kan bidrage med noget positivt, hvorfor er du så opsat på at modbevise den påstand... Havde man ikke engang mulighed for at ignorer en bruger herinde? jeg kan ikke finde den mulighed, det ville ellers gøre min tid herinde lidt mere behagelig Redigeret 10. September, 2016 af Sparkster Stavefejl, tastefejl, sprog fejl og eftertanke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 10. September, 2016 Sparkster skrev, for 39 minutter siden: Havde man ikke engang mulighed for at ignorer en bruger herinde? Er der stadig: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cokken 64 Skrevet 10. September, 2016 (edited) tror du virkelig jeg vil sige de rigtige private detaljer, fortæller noget som giver mening i f t at hun ikke holder til på amager, jobbeskrivelsen holder nok ikke helt vel og tja nogen synes det er ok at svine en sugarbabe til med løgn og andet i et offentligt rum, og nogen synes det er slemt at gøre opmærksom på det sådan er vi jo så forskellige og har forskelligt opfattelse af hvad det vil sige at behandle andre ordentligt Redigeret 10. September, 2016 af cokken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 10. September, 2016 Du er jo komplet idiot... @Bebop tak! Den tages i brug nu! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg