Hop til indhold
Gæst

Erfaringer med Lilebit brunet ?

Recommended Posts

Gæst

Hehe jeg har lige kigget på den annonce også. En trekant med hende og dukken tænder mig på en meget pirrende og også lidt foruroligende måde.

Overvejer meget stærkt at tage derhen. 2000 for en time med dem begge, er prisen ifølge sms.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja det er lidt frækt, men også lidt dyrt. 

Ved du hvor det er i byen? edit:  ok ser lige at det står i annoncen :) 

Redigeret af KbHfyr
Update

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

​Har du besøgt hende?

​Ja, men det er ca. 1 år siden, det var før hendes Dukke kom med på programmet, da hun bare hed Miss. India 

Husker det som ganske fint, hun havde vist paryk på, men dejlige runde faste bryster og fin sex

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen erfaringer indtil nu? :) 

Jeg har besøgt hende for et lille års tid siden. Ikke nogen mindeværdig oplevelse, men yderst jævn oplevelse.

Hun er lille og mørk (måske inder?) og havde endel smykker på erindrer jeg. Ret irriterende imho.

Tror i øvrigt ikke at der er nogen dukke. De koster en del og iflg. billederne er der i givet fald flere at vælge imellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er en dukke. Og den er mærkeligt pirrende. Dog lidt svær at komme til da den er lidt stiv i benene. Koster 15k ifølge pigen.

Pigen er slank, lækker, medlevende og ingen smykker.

Dog kæmpe minus at man kan høre hendes barn i stuen ved siden af...

 

Det var interessant, stedet relativt diskret men jeg kommer ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan du sige om hende man ser på billerne (meget hotte billeder) om det er den samme person der tager i mod :) ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Kan du sige om hende man ser på billerne (meget hotte billeder) om det er den samme person der tager i mod :) ? 

​HVIS det er hende, er de ældre dato (og det billede med fuld ansigt er IKKE hende) - Og JA; der er en dukke på stedet - dog meget petit

SORRY, opdagede lige, at Ansigts billede KUN er på hendes instagam profil - men som sagt, er det ikke hende..

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Shiala, Miss India, Miss Sunshine med flere navne, men samme dejlige, søde, flotte charmerende pige. Nogle af billederne er hende, andre kunne godt være - jeg har nærstuderet den flotte krop mange gange gennem nogle år. 

Pigen er veldrejet og forstår virkelig at bruge sine ynder, jeg har aldrig fået bedre GFE oplevelser hos andre piger. Tæt på lige så gode, men aldrig bedre.

Min varmeste anbefaling - jeg ønsker jer der besøger "lilebit brunet" rigtig god fornøjelse - pengene er givet godt ud

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Shiala er utrolig smuk petit pige, så hvis det er den buttet Quinde man tænder på så går man helt forkert her. Hun er sød og forstående og mega frækt koncept med silikone dukker. Kan kun anbefale en trekant med "lilebit brunet".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...