Hop til indhold

Recommended Posts

Hansen, fik du en GFE oplevelse med kys og økofransk?

Rosys annonce indikerer at hun også tilbyder dominans - noget jeg ikke går efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun taler fint engelsk..

Hun er bestemt også til blid GFE og superfransk...

Kopi af en anmeldelse af Rosy da hun var på fyn :

Ja jeg måtte altså lige en tur omkring Kongebakken for at besøge Naomi inden hun tog afsted, efter den fine anmeldelse af T.Hansen ;-).

Men altså for det første må jeg lige sige, at jeg ikk syntes hun er i nærheden af at være specielt buttet. Og stor røv?....Arh, det syns jeg nu heller ikke :-). Men når det nu er sagt, så syns jeg hun er rigtig flot og veldrejet..... og jo, hun har da en lækker strutrøv. Men det er nok mig der ikke er helt som mænd er flest, i forhold til om en pige er slank eller buttet :-D. Men ja T.Hansen..... Hun er vild, og hun er rigtig vild endda. Bestilte 20 min med dansk og Superfransk. Nu bliver jeg ikke specielt tændt af fransk generelt må jeg sige, så det måtte hun egentligt gerne springe over. Men inden jeg overhovedet havde nået at få skjorten af, røg hun ned på knæ og tog dyret i munden med det samme. Og jeg skal lige love for at jeg fik revideret min opfattelse kraftigt ift. fransk :shock:. Hun tog den dybt til roden på en ustyrlig fræk måde, og det virkede lige på stedet. Så trak hun mig over til sengen og satte sig på sengekanten, hvor hun fortsatte sutteriet. Denne gang satte hun min hånd bag hendes nakke mens hun kikkede frækt op på mig. Damn det var godt :P.

Derefter beordrede hun mig på ryggen i sengen, hvor hun red mig for vildt så jeg måtte stoppe hende ret hurtigt. Om på alle fire foran spejlet, med et godt tag i hendes frække røv. Hun elsker tilsyneladende et par gode klask i røven når man tar' hende bagfra :P. Det varede sammenlagt 7-8 min tror jeg, så kunne jeg ikke holde til mere. Men hun er også rimelig stram syns jeg, og jeg har altså ikke en kæmpepik ;-). Det var en ret fed oplevelse. Så T.Hansen, hvis du ikke har været der så har du sgu noget til gode, for din intuition holder pænt meget stik må jeg sige ;-).

Og så har hun iøvrigt fået lagt rigtige billeder af hende selv på nu:.....

http://side6.dk/resultatside/?q=rosy25

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

megafransk med slug :razz:.

Fik en ganske positiv sms fra hende, men er der nogen der ved om, bdvi, er en nymodens forkortelse, der står for et eller andet, eller det drejer sig om en trykfejl? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...