Gæst Skrevet 11. Maj, 2015 (edited) .... Så derfor vil jeg drage afsted. Jeg er simpelthen blevet for kendt til det her sted. Ville egentlig bare have ladet være med at logge in, men ved jo mange Pigehjerter vil briste over mit exit, så må hellere sige ordentlig farvel!Så derfor: ORDENTLIG FARVELLader profilen stå et par dage, så Tøserne får en sidste chance for, at få en omgang gratis Havnepik... Da det mindste jeg kan gøre Redigeret 11. Maj, 2015 af Havnebumsen 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Maj, 2015 Fair well. God rejse, Pas på de vilde sømonstre... og sirenerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. Maj, 2015 Pas nu på, at det ikke går dig som Robinson Crusoe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 11. Maj, 2015 Tak for denne gang Havnebums.Du har været en markant profil på EG. på godt og ondt ( vi var ikke altid enige); men du har haft mange gode indlæg i forskellige debatter hvor du ikke har været bange for at skrive din mening.Held og lykke fremover. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 13. Maj, 2015 TJA - Vil tænke på dig, hver gang jeg går på molespidsen, og ser gamle Puch Maxi'er med mælkekasser . . . . 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg