Hop til indhold

To piger - erfaringer

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg har her senere i aften fornøjelsen af Både Sonya og Sofia fra Kolding på mit hotelværelse i en halv time inkl. superfransk og græsk med sophia.

Er der nogen der har gode råd til når der er to piger, og om jeg skyder helt forbi med kun 30 min. eller andet i har tænkt på?

Det er kl. 23.15 så gerne inputs inden da:-)

Skrevet

Hvis det var mig så ville jeg tage mere tid mindst en time, men nu sætter jeg generelt pris på go tid, og så vil jeg gerne have tiden til at nå mere end en tur og også gerne nå at forkæle og se dem forkæle hinanden samt jeg sætter stor pris på at have tiden til lige at snakke lidt før og efter lige få noget at drikke osv.

Men det kommer selvfølgelig an på dig som person, hvis du ved du kan flere gange inden for den halve time og du generelt har en ide om at du sagtens kan nå det og få det ud af hyggestunden som du vil på en halv time så det da det du skal gøre, jeg ville bare få stress

Jyden  

Skrevet

Jeg havde fornøjelse af at besøge Sofia tidligere på ugen.

hun var ikke oplagt og meget lidt engageret.

hun er en ung pæn pige men synes billederne af hende er bedre end live.

glæder mig til at hører om din oplevelse.

Skrevet

Jeg har prøvet det en gang. det var en enorm skuffelse. jeg fik 20 minutter med 2 piger den ene snakkede kun til mig når hun skulle snerre af mig, det var så mekanisk 1400 kroner lige ud af vinduet.

så drømmen om 2 piger er vist kun i drømmen det var rædselsfuldt.

men held og lykke med det. det kan være du er meget mere heldig end jeg er..

Skrevet

Det er ihvertfald en fordel at kende den ene af pigerne på forhånd, så man kender serviceniveauet - ellers er det min erfaring at det er svært at koncentrere sig om 2 piger på en gang - og oftest vil de bare forsøge at gøre dig færdig så hurtigt som muligt, så de kan komme videre - eller presse/lokke dig til ekstra.

Skrevet
  • Author

Tak for alle de gode indputs.

Jamen det gik ikke bedre end at Sophia brændte aftalen af så det var kun sonya der kom, men hun lever for 3. gang op til sit ry, hun er virkelig en lille lækker frækkert:-)

Tror jeg lader drømmen om de to piger stå, og tænker at dette var et tegn på at hellere to gange 30 med en, end 1 x 30 med to:-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.