Bbullersen 486 Skrevet 9. Maj, 2015 Jah, man skal ikke sige man ikke oplever noget derude...Men det lille gasthause jeg boede på, i forbindelse med min nylige tysklandsrejse, der fik jeg lov til at ligge på rum med ingen ringere end Jernsvinet. Jeg var godt nok en smule nervøs over at man havde placeret et vildsvineskind på den anden væg.Men se bare her, Jernsvinet på væggen, lige over min seng. Næsten i seng med Jernsvinet BB 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Maj, 2015 (edited) Jah, man skal ikke sige man ikke oplever noget derude...Men det lille gasthause jeg boede på, i forbindelse med min nylige tysklandsrejse, der fik jeg lov til at ligge på rum med ingen ringere end Jernsvinet. Jeg var godt nok en smule nervøs over at man havde placeret et vildsvineskind på den anden væg.Men se bare her, Jernsvinet på væggen, lige over min seng. Næsten i seng med Jernsvinet BBNogle dirty eyes du har JS... Redigeret 9. Maj, 2015 af truth 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Yellow is beautiful 9 Skrevet 9. Maj, 2015 Jah, man skal ikke sige man ikke oplever noget derude...Men det lille gasthause jeg boede på, i forbindelse med min nylige tysklandsrejse, der fik jeg lov til at ligge på rum med ingen ringere end Jernsvinet. Jeg var godt nok en smule nervøs over at man havde placeret et vildsvineskind på den anden væg.Men se bare her, Jernsvinet på væggen, lige over min seng. Næsten i seng med Jernsvinet BBNå, Bbullersen, har du også været i klørene på Jernsvinet?Godt at vide, at jeg ikke er den eneste ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 9. Maj, 2015 Så slem er Jernsvinet vel heller ikke? Det kan – i teorien – jo være ham, der har været den uheldige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg