Hop til indhold

Recommended Posts

kære brødre. Jeg har igennem de sidste tre måneder regelmæssigt fået en helt igennem skøn og sober massage på Oasis. Stedet er i sin fremtoning blandt det mest delikate og professionelle jeg har prøvet. der er mange kvinder blandt deres gæster. Nu er jeg især blevet lidt lun på ejeren tida hedder hun vist. En slank meget køn pige. God massage der er nærværende, og til tider en flirtende snak. Hun er faktisk rigtig sjov. Der bliver ikke lagt op til noget ekstra, men er der nogen der har erfaring og hvad er "key" word hvis man skulle snige sig til mere...? Jeg brænder for et next step men vil ikke mase på hvis det er upassende. Onvendt er der et glimt i hendes øjne og smil der kan misforstås...på den gode måde. Anyone out there!!! Som kan give et hint? For der er ikke noget mere frækt end at bryde isen til et "pænt" sted....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Ahem...  Om detta är en salon som mycket diskret ger utvalda manliga gäster en 'speciell' service, gör ni dem inte gott med att skriva om det här.    "Diskretion Hederssak" hette det visst förr i tiden.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alene det at hun ikke på noget tidspunkt har spurgt om du skulle have lyst til mere, indikerer vel at det er et seriøst sted.

Men du kan jo spørge hende om ikke hun får mange tilbud, og hvordan hun håndterer dem. Og så se hvad hun siger til det.

Uanset at hun smiler og har "det" glimt i øjnene som vi alle er "mestre" i at spotte, så kan det være hendes måde at få dig til at føle dig veltilpas.

Hvis du farer for hårdt frem så vil det blive opfattet respektløst og du risikerer at miste en god massør.

Men når det er sagt så ville det undre mig rigtig meget hvis hun skulle tage skridtet videre, dertil er beliggenhed og de resterende kunder for vigtige for hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

kære brødre. Jeg har igennem de sidste tre måneder regelmæssigt fået en helt igennem skøn og sober massage på Oasis. Stedet er i sin fremtoning blandt det mest delikate og professionelle jeg har prøvet. der er mange kvinder blandt deres gæster. Nu er jeg især blevet lidt lun på ejeren tida hedder hun vist. En slank meget køn pige. God massage der er nærværende, og til tider en flirtende snak. Hun er faktisk rigtig sjov. Der bliver ikke lagt op til noget ekstra, men er der nogen der har erfaring og hvad er "key" word hvis man skulle snige sig til mere...? Jeg brænder for et next step men vil ikke mase på hvis det er upassende. Onvendt er der et glimt i hendes øjne og smil der kan misforstås...på den gode måde. Anyone out there!!! Som kan give et hint? For der er ikke noget mere frækt end at bryde isen til et "pænt" sted....

​Smider du underdrengene når du lægger dig på briksen??

Bliver du i så fald tildækket af et håndklæde??

Eller bliver du bedt om at beholde underdrengene på??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Begge dele. Hvis det er thaimassage hvor man får strukket ben i alle mulige retninger foretrækker jeg med buks på (det er ellers lidt for ynkeligt). Hvis det er oliemassage er det med bar rumpe. Altid med en behørig afdækning og respekt for blifærdighed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må tilslutte mig til at det er et 100% seriøst sted, og Thita er desværre ( eller heldigvis :-D ) også temmelig serøs i sit privatliv.

Men nøj hvor er hun sød og charmerende :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar

Jeg kan bedst li Ohm, den korthårede på facebook. Ohm er en sand mester til massage. Hun er ret cute og taler næsten fejlfrit dansk.

Hun har en super sexet numse :-) - Hun har ikke været der de sidste par gange jeg har været i butikken :sad:

Er der nogen der ved om hun er stoppet eller flyttet til nyt sted?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan bedst li Ohm, den korthårede på facebook. Ohm er en sand mester til massage. Hun er ret cute og taler næsten fejlfrit dansk.

Hun har en super sexet numse :-) - Hun har ikke været der de sidste par gange jeg har været i butikken :sad:

Er der nogen der ved om hun er stoppet eller flyttet til nyt sted?

​Hende der oprindeligt ejede butikken hed Ohm, men hun solgte den til Thita. Så vidt jeg ved er hun stoppet helt med massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Både Ohm og hende brasilianeren som startede stedet med Ohm, har jeg fået tantramassage af.

Kun brasilianeren fik jeg håndjob af.

Begge er desværre stoppet, der ihvertfald.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar

Vidste ikke Ohm havde tantra på menuen - Øv at hun er stoppet, hun har en krop lige efter min smag - Sig lige til hvis hvis hun starter igen:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gents... I will rest my case. Jeg hører "lillemand" (og jer andre) og den tråd omkring diskretion på steder som ikke reklamerer med deres service. En fortsættelse fra min opstart er at det er blevet ved den gode tone. Antydning af "lummergøj" falder ikke i god jord. Jeg glæder mig over at der også er plads til en lille juvel der umiddelbart ikke er spoleret. Synes dog det er meget interessant med historier fra den gamle ejer. Hvis der er andre meninger så må det deles pm. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...