Hop til indhold
JohnPop

2000-3000 for en time på Annoncelight. Seriøst?

Recommended Posts

Jeg studser over mange annoncer hvor mænd tilbyder 2000-3000 sågar 5000kr for 1-2 timer med en ung studine som der oftest står. Er det så meget en ung pige kan tjene nu om dage for en times sex, hvis bare hun ser nogenlunde ud? Nu er vi jo i købe-sex markedet herinde, så folk må have en god fornemmelse hvad de forskellige årgange koster nogenlunde. Kan en almindelig kvinde virkelig tjene lad os sige 2000kr normalt for sex i København i en time?

Ofte står der ung studine, det er dem der er mest i højsædet på Annoncelight hvor jeg primært kigger pt. De går for 2000-5000 for 1-2 timer så vidt jeg kan se. Mit spørgsmål her går også  på hvor lækker en pige skal være i feks 18-21 års segmentet for at tjene disse penge. Kan praktisk taget alle og enhver slank og solbrændt ung kvinde tjene så mange penge på sex?

Er alle dem der tilbyder denne slags penge for real? Altså jeg tænker at mange mænd lokker dem til så at sige, hiver pigerne i land ved at lokke med mange penge, for så derefter at sænke prisen eller hæve timerne? Er det mon bare et lokkemiddel til at starte med, eller går en gennemsnits "studine" virkelig for 2000-3000kr for en time uden videre?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ofte står der ung studine, det er dem der er mest i højsædet på Annoncelight hvor jeg primært kigger pt. De går for 2000-5000 for 1-2 timer så vidt jeg kan se.

​Betegnelsen skal næppe i alle tilfælde tages for pålydende. Det er jo heller ikke en beskyttet titel.

Som jeg vurderer det, er den ved at antage samme klang som "thai-pige", der efterhånden signalerer sex og prostitution. Begrebet "studine" har ellers en positiv klang, da den efterlader indtrykket af, klogskab, ungdom og friskhed.

Sikkert derfor, det i annoncerne vrimler med "studiner"?

 

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Studine" lyder ligesom mere fristende end

"tøjekspedient", "servitrice", "smørrebrødsjomfru", "pædagogmedhjælper", "frisørelev","kontanthjælpsmodtager" eller ... fortsæt selv opremsningen. :grin:

GF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidder pengene virkeligt så løst hos så mange annoncører på Annoncelight?

Studine-betegnelsen er nok den bedste betegnelse de mænd der søger unge piger kan finde :smile:

Det er svært for mig at sætte ansigt og krop på hvor meget de forskellige piger går for. Men det er da spændende at tænke på hvor meget en eller anden dulle på gaden kan tjene på sex. Sammenholdt med at de fleste af os mænd nok ikke kan tjene en eneste rød reje ved at tilbyde sex :smile: Jeg prøver da nogle gange at sammenligne mænd og kvinder ift pris og udbud og krav. Det er da lidt tankevækkende hvis en normal ung kvinde kan gå for SÅ meget pr time. Det er også det jeg læser ift sugardaters, at de tjener gode penge på at sælge, så længe de bare er unge. De behøver vel ikke engang være særligt lækre for at tjene rigtigt gode penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

2000kr er ikke en unormal timepris hos en dansk GP. 

Den laveste timepris, jeg har betalt, er 1500. Den højeste (indtil videre) er 2000...

Del dette indlæg


Link til indlæg

2000kr er ikke en unormal timepris hos en dansk GP. 

Den laveste timepris, jeg har betalt, er 1500. Den højeste (indtil videre) er 2000...

​Jaja det er rigtigt. Men også hos helt almindelige kvinder der ikke er professionelle?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sidder pengene virkeligt så løst hos så mange annoncører på Annoncelight?

 

Hvad mener du egentlig med denne kommentar?  ;-)    Den giver da ingen mening.  :shock:

Redigeret af Kunden
Dårligt sprog

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hvad mener du egentlig med denne kommentar?  ;-)    Den giver da ingen mening.  :shock:

​Så du mener ikke det passer?  Hvorfor giver det ikke mening? Sidder pengene ikke lidt meget løst hvis man er villig til at betale 2000-3000kr for en time med enhver amatør i den alder som udgangspunkt?

Redigeret af JohnPop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Så du mener ikke det passer?

​Prøv at læse hvad jeg skriver sammenholdt med citatet af din kommentar,  Hvis du ikke forstår det, så giver jeg op.   :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunden

JohnPop skriver om de mandlige annoncører på AnnonceLight:

Jeg studser over mange annoncer, hvor mænd tilbyder 2000-3000 sågar 5000 kr. for 1-2 timer med en ung studine, som der oftest står.

...

Han skriver altså ikke om de kvindelige annoncører på AnnonceLight.

Så hans efterfølgende kommentar, som du siger er meningsløs, giver fin mening.

Sidder pengene virkeligt så løst hos så mange annoncører på Annoncelight?

...

GF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er alle dem der tilbyder denne slags penge for real? Altså jeg tænker at mange mænd lokker dem til så at sige, hiver pigerne i land ved at lokke med mange penge, for så derefter at sænke prisen eller hæve timerne? Er det mon bare et lokkemiddel til at starte med, eller går en gennemsnits "studine" virkelig for 2000-3000kr for en time uden videre?

​Altså, hvis alternativet er at betale kr. 2000,-/time hos en proff - så er der vist mange, der kan tilbyde den slags penge og sikkert også mange, der gerne vil give lidt mere for at være ene mand på borgen ;-)

Jeg kunne måske også tænke den tanke, at der bag annoncerne sidder mere proff folk, der søger unge piger til mere regulære (liggende) stillinger på div. massageklinikker? :cool:

Nogen synes måske også bare det er sjovt at se hvad de kan lokke unge piger til for lidt mammon :roll:

Men lav da selv en lignende annonce og se hvad der byder sig til ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Altså, hvis alternativet er at betale kr. 2000,-/time hos en proff - så er der vist mange, der kan tilbyde den slags penge og sikkert også mange, der gerne vil give lidt mere for at være ene mand på borgen ;-)

Jeg kunne måske også tænke den tanke, at der bag annoncerne sidder mere proff folk, der søger unge piger til mere regulære (liggende) stillinger på div. massageklinikker? :cool:

Nogen synes måske også bare det er sjovt at se hvad de kan lokke unge piger til for lidt mammon :roll:

Men lav da selv en lignende annonce og se hvad der byder sig til ;-)

​Jeg har faktisk leget med tanken, bare for sjovs skyld. Det er pissespændende at fantasere om, at se hvor meget penge kan gøre ift annoncer :). Jeg er så ikke den eneste kan jeg se Jernsvinet. Hvilke piger og hvilke billeder man kan få/lokke ud af dem. Men ikke så meget for billederne(selvom de kan være et lille trofæ). Men mere for at se hvilke piger der går præcis til hvilke priser.

Jeg tænkte ikke så meget over at det kan være pimps og klinik-ejere eller medarbejdere der forsøger at rekruttere unge piger på den måde. Men det kan der bestemt være noget om.

Men ja jeg skal da helst sikkert lave en annonce for sjov. Det vil være første gang, laver altid seriøse annoncer. Men ja det kan da være at det er på tide at lave en lille sjov annonce for at se hvilke kvinder der koster 2000-3000kr på amatørmarkedet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kunden

JohnPop skriver om de mandlige annoncører på AnnonceLight:

Han skriver altså ikke om de kvindelige annoncører på AnnonceLight.

Så hans efterfølgende kommentar, som du siger er meningsløs, giver fin mening.

GF

​Sorry, my mistake. Havde forståelsen af at annoncer på  AnnoncelLight udelukkende var den traditionelle slags.  8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hvad mener Du med dette?

​Amatører eller professionelle. Dvs nogle der lever af det eller har MANGE aftaler, eller andre der blot laver nogle få aftaler eller på ingen måde kunne tænke sig at arbejde på klinik eller udbyder et helt menukort.

Så jeg tænker som udgangspunkt at amatører ikke kan opretholde samme prisniveau som en garvet og øvet professionel, men det kan være at bare det at hive en ung pige i land er det vigtigste, og ikke hendes evner som sådan.

Det er jo ikke helt som på det "rigtige" arbejdsmarked, man behøver ingen uddannelse eller være i lære, og markedet fastsætter priserne efter andre vilkår end det øvrige arbejdsmarked. Det er reguleret på en anden måde. Men ja stadigvæk udbud og efterspørgsel der gælder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er udbud og efterspørgsel. I Danmark ligger prisen på dette leje, om det er amatører eller professionelle. Der er ingen forskel.

Det er en oplevelse for livet man køber, god eller dårlig!

Prislejet er højt i Danmark, skyldes vi er et rigt samfund. I udlandet er det en helt anden sag.

Problemet er tit med "amatører" at de ikke kan holde styr på alle de kunder - Derfor holder tit op igen, eller bliver til professionelle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også studset over dette! Min tanke har altid været at disse mænd ville betale ekstra for at det netop var en amatør og ikke en prof pige! 

Dernæst har jeg så altid tænkt at det var naivt, da jeg forestiller mig at det er et absolut fåtal af de almindelige danske studiner der overhovedet kender sitet!

Redigeret af champ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit gæt er at dem der tilbyder mest rent faktisk er fakes. Altså wankers, som bare sidder og spiller den af til den kommunikation og de billeder han får tilsendt af håbefulde unge piger.

Redigeret af Miza

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mit gæt er at dem der tilbyder mest rent faktisk er fakes. Altså wankers, som bare sidder og spiller den af til den kommunikation og de billeder han får tilsendt af håbefulde unge piger.

Det lyder overvejende sandsynligt. Eller blot folk der har for meget tid, og som ynder at bruge en del af den på at spilde andres.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit gæt er at dem der tilbyder mest rent faktisk er fakes. Altså wankers, som bare sidder og spiller den af til den kommunikation og de billeder han får tilsendt af håbefulde unge piger.

​Ja det er også det jeg tænker. Men så hører man jo om Sukkerdatere, hvor pigerne rask væk får 2000-3000kr for 1 times sjov, og så tænker man at der måske er noget om snakken. At bare man er ung og en anelse attraktiv så kan man nemt hive så mange penge i land. Nogle skriver også 30min. Men det er da smart gjort hvis man får hevet en del nøgenbilleder ud af en masse unge piger. Den kloge narrer den mindre kloge. Desværre så er Sukkerdating og feks også Annoncelight og mange andre sex-salgs annoncer et spørgsmål om at narre den mindre kloge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidder pengene virkeligt så løst hos så mange annoncører på Annoncelight?

​Der vil jo altid være nogle, der har et overskud. Enten til det ene eller det andet. Salig Simon Spies havde jo ansat flere morgenbolledamer til at behage ham.

Selv gerådede jeg for et stykke tid siden i disput med "Studinebaben" om hendes priser, og konklusionen blev, at ville man betale prisen, så nåede man også frem til grisen.

Fint nok, her stod jeg så af.

Der, hvor jeg vil hen, er, at Bill Gates, hvis han kommer til byen og ellers har lysten samt muligheden, næppe vil bekymre sig, om en pige koster 2, 5 eller 10.000 i timen.

Han kan betale det. Og gør det nok også med et smil.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Prøv at læse hvad jeg skriver sammenholdt med citatet af din kommentar,  Hvis du ikke forstår det, så giver jeg op.   :-(

Overså tidligere svar. Mit råd: undersøg fænomenet og overvej om det kunne være dig selv der misforstod noget åbenlyst, inden du smider et nedladende svar. 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...