Hop til indhold
Pelle_plut

Kedelig oplevelse

Recommended Posts

Jeg er normalt til de yngre piger. Faste og kødet og ikke så komplicerede. I hvert fald ikke dem jeg har mødt... men af og til får jeg lyst til en frodig kvinde med tunge bryster og runde former. Derfor kontaktede jeg en 47årig sugarbabe, der gerne ville mødes for 1000 kr. Vi aftalte at Jegskulle kigge forbi en morgen på vvej til arbejde. Og jeg tog af sted med en ordentlig stivert i bukserne. Kors hvor var jeg liderlig. Og det var da også derfor at jeg ikke vendte om og gik min vej igen, da jeg ankom til hendes lejlighed i Herlev. Føj hvor var den nusset. Og puh hvor så hun  rynket og sslidt ud ...men...Jeg fulgte med ind i soveværelset hvor hun lagde sig og begyndte at kæle ved sine bryster. Og snart lå jeg  ved siden af hende.  Jeg må give hende at hun forstod at sutte pik. Hun nød den virkelig og slikkede og suttede og spillede med tungen omkring hovedet...og tog den dybt i halsen...Jeg måtte slappe af nogle gange for ikke at komme. Så red hun  migog jeg kneppede hende bagfra og kom...og så kom den der følelse af lede...Jeg gik ud på badeværelset og tog kondomet af og vaskede mig. Og til hendes fortrydelse (for hun var klar til meget mere) tog Jegderefter mit tøj på og smuttede aaf sted mod arbejdet.....hmm...Når den lille dumme tager over skal man passe lidt på...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...