fallara 137 Skrevet 8. Maj, 2015 Fristende... Nogen erfaringer?http://www.seductiongirls.dk/pigerne/alessia/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Juni, 2015 Er der ingen der har været forbi endnu?Er på vagt i morgen så jeg overvejer om man skulle stikke forbi, hvis alder og billeder holder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnaldeBriks 182 Skrevet 20. Juni, 2015 Jeg besøgte hende for et par måneder siden.Da jeg ankom og da vi så småt startede var hun meget venlig og imødekommende.Undervejs var det dog som om at hun "forsvandt". Al øjenkontakt forsvandt, og da jeg kom trak hun sig nærmest væk inden jeg var helt færdig. Det var en lidt ærgelig oplevelse. Mit indtryk var at hun ikke var helt glad for sin beskæftigelse, så jeg er overrasket over at se at hun stadigvæk er der. Måske har jeg bare været uheldig. Hendes udseende er der derimod intet at udsætte på. Hun er lige så smuk som på billederne og kroppen er nok noget nær perfekt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg