Hop til indhold
Guest stump

Politiet, SKAT osv slår til igen! 2 anholdt!

Recommended Posts

Guest VarmePia

Nå nå nå, det vi kan lære af denne tråd er så, at hvis en massagepige putter en plovmand i baglommen fordi hun ikke får kvalificeret rådgiving så skal hun bustes og slæbes igennem en retsag så vi kan få hende dømt til klapsalverne af Robin H og andre skadefro elementer. Når store internationale milliard firmaer kører lovgivingen til ( og gerne over ) stregen og tilrettelægger deres strategier så smart at de slipper billigst muligt i skat, så skal vi aplaudere dem for deres forståelse af landets skatteregler. 

 

Ja, det giver jo fuldstændig mening. 

 

Knus Pia

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg klapper i min små hænder når skat/politi buster alt fra den store multinationale virksomhed til den lille håndværksvirksomhed  eller den prostituerede. Skatte- og momsunddragelse er ødelæggende for vore samfundsstruktur og den genrelle accept af at vi man skal betale skat/moms. 

Du påstår at de store skattesnydere ikke bliver busted. Alligevel indgik Pandora i sidste uge forlig med skat og skal betale en milliard ekstra i skat. Sidste år indgik Novo Nordisk forlug om endnu større ekstrabetaling. Din argumentation holder simpelthen ikke.

jeg vil i hvert fald ikke betale ekstra i skat for at nogle prostituerede med opsvulmede privatforbrug bekymringsfrit kan snyde med skat og moms.

Markeringen - ​Når der er rent mel i posen, så er der jo ikke nogen grund til at indgå forlig, med mindre de pågældende udmærket, kan se skriften på væggen i en evt. retssag.

Nu er det jo så ikke alle de store revisions firmaer, der er helt fine i kanten, efter hvad der kan læses mht. de forskellige sager.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Principielt skal man selvfølgelig betale det skat, som bliver krævet. Men hvis de 240 000kr er en bruttoløn, så er det jo ikke meget at dele med skattevæsnet. Moralsk er der vel ikke forskel på, om man unddrager sin skat lovlig eller ulovlig.

Hvor mange af jer vil kunne klare sig med en bruttoløn på 240000kr om måneden?​​

 Det kunne jeg sagtens - og så underholdt jeg gerne en flok skiftende glædespiger :rolleyes:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hun var skattepligtig og ville gerne betale sin skat. Du, som er så interesseret i skat kan jo lige finde ud af, hvordan en eu pige rent praktisk skatteregistrere sig og får den der arbejdstilladelse og så forklare proceduren. 

Hvis det stadig er så kompliceret som den gang, så siger jeg bare tak for kaffe!

 

Knus Pia

​Er vel Erhvervsstyrelsen man skal henvende sig til, som EU borger der ønsker at drive selvstændig erhvervsvirksomhed her i landet....?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

​Er vel Erhvervsstyrelsen man skal henvende sig til, som EU borger der ønsker at drive selvstændig erhvervsvirksomhed her i landet....?

​Dit bud er lige så godt som mit. Jeg fandt aldrig ud af det og jeg er da ellers ikke den sløveste kniv der har ligget i en skuffe. 

 

Knus Pia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Citat fra linket:

If you wish to work in Denmark, you must apply for a work permit with the Danish Immigration Service. You are not allowed to start working until you have a work per- mit. Please note that work permits are not issued for the provision of prostitution services.

Som jeg forstår det er det slet ikke lovligt/muligt som udlænding at få arbejdstilladelse til at arbejde som prostitueret i DK?

Alligevel handler hele folderen om hvordan man som udenlandsk prostitueret forholder sig i forhold til SKAT.

 

 

​Nej du kan ikke få arbejdstilladelse af den grund, at ansættelsesforhold i prostitution er ulovligt!

MEN du kan arbejde som selvstændig...det er tilladt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Rolig nu. Der er sket lidt på det digitale område siden udgivelsen af folderen. Verden er dynamisk. Se venligst mit indlæg nummer tre fra oven på denne side. Der har du svaret.

Med hensyn til branchekode, så findes den ikke, da prostitution ikke er et lovligt erhverv. Så må man ty til andre koder a la den Filosoffen foreslår. Mest brugt er vist 960400 Aktiviteter vedrørende fysisk velvære

 

​Prostitution er da i den grad lovligt!

Har det været siden 1999!

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Prostitution er da i den grad lovligt!

Har det været siden 1999!

Ikke "erhverv"?

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

I budget 2015 går 73 % af offentlige udgifter til fattigrøve, der ikke har råd til privathospital og privatskole.

http://www.dst.dk/da/Statistik/NytHtml.aspx?cid=18973

Bemærk i øvrigt, at Danmarks Statistik ikke kan regne. Det er naturligvis undervisning, der er tredje største post med 14 %.

​Som om privatskoler og privathospitaler er bruger(forsikringsbetalte)!!

Der er da store tilskud fra det offentlige til begge dele....særligt når de private varetager offentlige opgaver efter politisk beslutning (behandlingsgaranti ved max.ventetid).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Here we go again. Er 240.000 brutto eller netto i forhold til udgifter og er det før eller efter skat?

SFI, som lavede undersøgelsen, glemte at spørge hvad svarene indeholdte.

Til ære for Bundstokken. Her er SFI's bemærkning til deres spørgeskema:

"1. I spørgeskemaet lyder spørgsmålet: ”Hvor stor er din månedlige indkomst fra salg af sex?” Vi ved derfor ikke, om de adspurgte har angivet brutto- eller nettoindkomst, eller hvorvidt indkomsten er fratrukket eventuelle udgifter, som de måtte have i forbindelse med salg af sex.
Kilde: Egen spørgeskemaundersøgelse"

​Det må man sige...

 

240.000 udbetalt er en ganske fin indtægt!

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå nå nå, det vi kan lære af denne tråd er så, at hvis en massagepige putter en plovmand i baglommen fordi hun ikke får kvalificeret rådgiving så skal hun bustes og slæbes igennem en retsag så vi kan få hende dømt til klapsalverne af Robin H og andre skadefro elementer. Når store internationale milliard firmaer kører lovgivingen til ( og gerne over ) stregen og tilrettelægger deres strategier så smart at de slipper billigst muligt i skat, så skal vi aplaudere dem for deres forståelse af landets skatteregler. 

 

Ja, det giver jo fuldstændig mening. 

 

Knus Pia

 

Tillykke - du har virkelig formået at putte mig ord i munden. Det har jeg på intet tidspunkt givet udtryk for. Det ville kæde dig udelukkende at forholde dig til hvad jeg skriver/ - og ikke hvad du gerne vil kritisere mig for at skrive/mene.

jeg glæder mig hver gang en skatteunddrager bliver bustes - uanset om det er en multinational virksomhed, en håndværksmester eller en prostitueret. Vores samfund er bygget op på forudsætningen om at vi alle betaler skat. Når NOGLE virksomheder og prostituerede snyder i skat er det en undergravning af hele vores samfundsstruktur.

Min glæde ved SKATs indsats har Intet at gøre med at jeg skulle være skadefro. Det er udelukkende et udtryk for min kærlighed til vores velfærdssamfundet, hvor der tages hånd om de svageste. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Det er da logik for burhøns. 

Hvis man øger skatte- og momsinddrivelsen fra prostitutionsmiljøet, så vokser den kage der skal fordeles til vores sundhedsvæsen, omsorg for de svageste medborgere etc.

at prostituerede snyder i skat og moms eller arbejder uden arbejdstilladelse - det har jeg ingen respekt for. Heg sidder og klapper i mine hænder hver gang skat og politi buster nogen fra miljøet :-)

Robin H. ​At sidde og klappe i hænderne specifikt når nogen i prostitutions miljøet bliver bustet, - tjah, det er vel at være skadefro. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Robin H. ​At sidde og klappe i hænderne specifikt når nogen i prostitutions miljøet bliver bustet, - tjah, det er vel at være skadefro. 

 

 

Ønsker du en reel debat? Eller hygger du dig bare med at tage citater ud af kontekst?

som sagt klapper jeg i mine små hænder uanset om det er den multinationale virksomhed, håndværksmesteren eller den prostituerede der bustes. 

Hvis du ikke vil forholde dig til hvad jeg rent faktisk skriver - ja så er enhver debat meningsløs.

jeg kan forstå at du åbenbart mener, at man bare skal se gennem fingre med den omfattende skatte og monsunddragelse i prostitutionsmiljøet? Hvordan pokker kan du dog forsvare det?

og ikke mindst - hvorfor skal vi andre finansiere prostitueredes skattesnyd?

 

 

Redigeret af RobinHood

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Ønsker du en reel debat? Eller hygger du dig bare med at tage citater ud af kontekst?

som sagt klapper jeg i mine små hænder uanset om det er den multinationale virksomhed, håndværksmesteren eller den prostituerede der bustes. 

Hvis du ikke vil forholde dig til hvad jeg rent faktisk skriver - ja så er enhver debat meningsløs.

jeg kan forstå at du åbenbart mener, at man bare skal se gennem fingre med den omfattende skatte og monsunddragelse i prostitutionsmiljøet? Hvordan pokker kan du dog forsvare det?

og ikke mindst - hvorfor skal vi andre finansiere prostitueredes skattesnyd?

 

 

​Jeg har gentagne gange skrevet at jeg er for at pigerne skal betale skat, så nu er det vist dig der ligger mig ord i munden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jeg har gentagne gange skrevet at jeg er for at pigerne skal betale skat, så nu er det vist dig der ligger mig ord i munden. 

Aha - du mener at prostituerede skal betale skat. SKAT skal bare ikke bekæmpe og skatte- og monsunddragelse i prostitutionsmiljøet? Er det ikke at se gennem fingre med skattesnyd?

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg glæder mig hver gang en skatteunddrager bliver bustes - uanset om det er en multinational virksomhed, en håndværksmester eller en prostitueret. Vores samfund er bygget op på forudsætningen om at vi alle betaler skat. Når NOGLE virksomheder og prostituerede snyder i skat er det en undergravning af hele vores samfundsstruktur.

​Hvad med jyderne? Jeg har ladet mig fortælle, at moms er et ukendt begreb vest for Lillebæltsbroerne

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hvad med jyderne? Jeg har ladet mig fortælle, at moms er et ukendt begreb vest for Lillebæltsbroerne

​Det er absolut ikke et ukendt begreb !!

Vi ynder blot at omgå det... :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
@ Borende X - ​Hvad med jyderne? Jeg har ladet mig fortælle, at moms er et ukendt begreb vest for Lillebæltsbroerne

Markering - Nej nej, der tager du fejl, moms prøver vi at omgå, men kvitteringer på købet der er et FY ord. sm90

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

 

Redigeret af BigDick
redigering

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Aha - du mener at prostituerede skal betale skat. SKAT skal bare ikke bekæmpe og skatte- og monsunddragelse i prostitutionsmiljøet? Er det ikke at se gennem fingre med skattesnyd?

​Jeg synes det er helt okay at skat forsøger at bekæmpe snyd i prostitutions miljøet. Jeg synes ikke det er okay at de ikke giver pigerne nogen reel mulighed for at registrere sig uden at skulle have betalt hjælp til det. 

Og jeg synes det er dybt usympatisk at være skadefro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...