Hop til indhold
qskalforkæles

Melanie Husum

Recommended Posts

Så oprandt dagen, hvor jeg ville afprøve en gammel drøm om SCAT.

Valget faldt på Melanie i Husum, fordi hun ikke er Mistress/domina, men en almindelig bredspektret kvinde, som blandt andet tilbyder Scat.

Jeg ringede og sludrede og hun fortalte, at hun tournerede rundt med en uge hhv. i Husum, Schleswig og an anden nordtysk by, som jeg ikke husker.

Hun tilbyder kun Scat ca. hver anden dag og helst ved 10-11 tiden.

Herligt - jeg reserverede kl. 11.00

Det var ikke uden hjertebanken, at jeg ringede på døren. Melanie bød mig velkommen med et stort smil og i det hele taget et meget imødekommende væsen - langt fra luder-agtigt, men i virkeligheden blot en lækker kvinde.

Hun spurgte, hvordan jeg havde forestillet mig dette. Jeg fortalte, at fantasien var, at hun først slikkede mig stiv med en-to fingre anal. Herefter skulle hun sætter sig på hug og skræver over min brystkasse med fronten mod mig og give mig et golden shower. Herefter vende sig om og sidde på hug med røven mod mig og aflevere sin scat. Så vende om igen med endnu et golden shower.

Vi hjalp hinanden med latex-lagenet. Jeg tog tøjet af og lagde mig godt tilrette på ryggen. Melanie smilede og sagde jeg var ekstrem - hun virkede en anelse ængstelig... Så startede hun det franske og MY GOD, hvor har hun styr på det! alt det vi elsker: vaccuum på pikhovedet, analpirring med tunge og finger, helt roden, etc.

Jeg fik først en fingre, så to fingre op, og hun kneppede mig langsomt, mens hun suttede blidt og dejligt.

Så meldte jeg klar...

Melanie skrævede først over mig og spurgte og jeg var klar på at drikke - jeg svarede ja.

Så satte hun sig på hug, så jeg kunne nyde hendes glatte fisse med en lille smule store skamlæber. Fissen var ca. 20 cm. fra min åbne mund da hun slap første stråle. Varmt og lækker og på samme tid sødt og syrligt. Da min mund var fuld stoppede hun og lod mig synke. Så en mundfuld mere. Jeg sank. Så rejste hun sig lidt og slap en stråle mere, som ramte hele ansigtet. Vi grinede begge og hun satte sig på hug igen.

Så vendte hun sig om, så jeg kunne nyde hende glatte stramme røvhul. Hun satte sig på hug og begyndte at presse. Hun havde lidt svært ved at presse det ud, så jeg greb om hendes røv og begyndte at slikke det bageste hul. Så kunne jeg mærke, at der skete noget og lod mig falde ned på sengen igen. En lækker lysebrun lort ramte min brystkasse - det var virkelig ekstremt. Der kom lidt mere, som ramte min hals. Hun pustede lidt, rejste sig op og kiggede på mig. Hun lignende en, der synes det var lidt for meget af det gode. Efter lidt benstræk satte hun sig på hug igen, og jeg nød synes af hullet dr udvidede sig og trak sig sammen i takt med at hun pressede. En lille brun klup arbejde sig vej ud gennem hullet. Jeg måtte prøve... jeg åbnede munden og tog i mod, men skyndte mig at spytte ud - det var alt for meget af det gode.

Så vendte Melaine sig om igen, stillede sig over mig og slap en lang varm stråle ud over min brystkasse, hals og ansigt.

Pyhhhh - hvad er det så lige man siger?

Melanie smilede og begyndte at sutte mig igen. To minutters af hendes dejlige behandling og jeg kom i munden på hende (efter aftale).

Herefter var hun sød og tørre alle hendes efterladenskaber af mig med papir og vise mig ud i badet.

Jeg skurede og skrubbede, og lidt efter kom hun ud nøgen og badede sammen med mig - vildt lækkert.

Konklusion:

Jeg har fået sat flueben ved en fantasi og bliver nok aldrig den store tilhænger af SCAT - men fedt at have prøvet det.

Melanie er fantastisk til en novice som mig.

Hun er sød og spritlækker og tilbyder næsten alt - så jeg skal helt sikkert forbi igen, når jeg skal sydpå. Næste gang bliver det bare en time med alt det gode (uden scat)

Melanie kan findes på sexnord.net og fair-girls.de

Er der egentlig nogen, der har erfaring med www.kaufmich.com?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der egentlig nogen, der har erfaring med www.kaufmich.com?

​Jeg kigger lidt på det af og til, men det kræver ligesom sugardaters.dk et vist engagement (skriven frem og tilbage), så jeg har ikke rigtig villet ofre tid på det, da jeg bor næsten 2 timers kørsel fra grænsen - så jeg er nødt til at prioritere sikre gode oplevelser, hvor jeg ikke spilder tiden - og skal jeg overnatte, kører jeg hellere en tur helt til Hamburg og giver den hele armen med smukke slanke unge piger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FotoMand

Nogen der ved Melanie's alder? Ansigtet siger mere end annoncen og kroppen mindre. 

Er hun ryger? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...