Hop til indhold
Gæst

Tak til Trine og Alice.

Recommended Posts

Gæst

I dag besøgte jeg Trine og Alice nær Kolding. I et sommerhus i et dejligt område. 

Jeg havde medbragt blomster, chokolade og desuden kunne Trine så godt lide den t-shirt jeg havde på, så den fik hun selvfølgelig.

Da døren blev åbnet stod der en meget, meget flot blondine, med et par meget store bryster.

Jeg er meget genert når jeg møder nogen første gang, og det var jeg også med Trine, derfor var det svært for mig at kigge på hende - desværre.

Jeg går ikke i detaljer med hvad vi lavede. Men jeg fik studeret Trines krop grundigt og jeg er særdeles tilfreds. 

Hun er en kvinde som træner, har stramme muskler, flotte ben og balder, flot hår, en veltrænet mave og ryg samt meget meget store bryster.

Alice er en flot brunette med et kønt ansigt og en meget velformet krop, men da det var Trine jeg var sammen nøgen, er det hende jeg bedst kan beskrive. 

Alt i alt skal der herfra lyde et stort TAK, for en fantastisk og uforglemmelig oplevelse. 

Det er bestemt 2 fortryllende kvinder.

TAK TAK TAK 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...