Hop til indhold

Natcha Aldersrovej Trøjborg

Featured Replies

Skrevet

Kom tilfældigvis forbi i formiddags og da jeg var på cykel og det var begyndt at regne, var der pludselig ikke langt fra tanke til handling... Blev modtaget af Linda, dejlig kvinde midt i fyrrene, der talte udmærket dansk efter tyve år i landet. Hun var iført bodystocking. Lækkert. Af med tøjet og op på briksen... Massagedelen på ryg og ben var noget overfladisk, dog meget pirrende da hun kom til området omkring anus/nosserne. Da jeg vendte  mig om sprang hun massagen af forsiden over og gik direkte til at spørge om pikken skulle have en omgang med hånden. Prisen var 700, men hun accepterede de 550 jeg havde i pungen. Hun indvilligede i at smide bodyen, hvilket afslørede et par dejlige bryster og en lækker krop. Mens hun gav handjob, fik jeg lov kysse hendes bryster og fingerere clitoris. Handjobbet var fast og godt. Dejlig, sød kvinde, lige min type - men lidt uengageret, så hendes tilbud om fuld pakke til 1500 "næste gang", vil jeg overveje...

Skrevet

1500?????

byens dyreste sted? 

• 5 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.