Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

ikke endnu, men har planer om Soffy, den anden er ikke lige min smag. Men skal nok opdatere på Soffy når jeg har været forbi, det bliver nok i morgen.

Skrevet

Så har jeg været forbi, og det var smådumt. Der er absolut intet at skrive hjem om. Jeg havde snakket i telefonen med en, der helt bestemt ikke er Soffy. Telefonpigen snakker fint engelsk. Det kan man ikke sige om Soffy. Men de manglende engelskkundskaber kom der da lidt rabat ud af. Jeg havde fået at vide i telefonen at 30 min kostede 1200 kr. Fint nok. Da jeg kom bad hun om 1200 kr. Da jeg var ved at finde pengene frem, ville jeg være høflig og spurgte til, hvor hun kom fra. "1000 kr" lød svaret. Så det nøjedes jeg med at give. Jeg havde spurgt i telefonen om hun havde støvler og læder/latex som i annoncen. "Ja ja, det ville hun tage på når jeg havde betalt" Da hun kom tilbage havde hun stadig ingen støvler og heller intet læder/latex. Der skulle jeg jo nok være gået, men liderlig som man var tænkte jeg, hun er sikkert et godt knald. Men igen tog jeg fejl. Sex'en var en metervare som sælges mere reelt blandt gadepiger. Alt i alt var det en oplevelse, som ikke vil blive brugt som onaniemne. Som en lille krølle på historien spurgte jeg om det var hendes første gang i Odense - svaret lød: No, Sweden. Eller den endnu kortere version: Hold jer væk.

Skrevet

Hvad med udseende? Var det godt eller skidt? Holder billederne? 

Og hvad med udstyret? Var det stort?

Skrevet

ok udstyr. Det kunne godt være hende på billederne. Det tror jeg faktisk. Men er mere maskulin. Udstyr ok, og det virkede, også til et fint sprøjt. Det var vel også det mest positive fra den front.

Skrevet

Okay, hvad med bryster ? Har hun det,? Lidt svært og se på billederne

og hvad med hendes beliggenhed i Odense? Cirka hvor henne af i Odense snakker vi?

undskyld de mange spørgsmål, men de sidste transer der har været forbi Odense har virkelig været en skuffelse, og aner lidt at hende her kunne gå an?

Skrevet

Jeg har også været forbi var nysgerrig og jeg blev positiv overrasket. Jeg tror at det er hende der er på billederne det er lidt svært at se for der er for mørkt der syntes jeg. Hun er ok udstyr og bryster kunne jeg ikke se da hun ikke tog toppen af :( men en lækker krop og køn var hun også efter min mening :razz: beliggenheden er meget tæt på Flakhaven mere præcis vil jeg ikke sige

Skrevet

Jeg er enig i, at hun ser ok ud, hun har også et sexet udtryk, når man er i gang. Men jeg synes det er at problem, når hun annoncerer med noget hun ikke tilbyder og i øvrigt har lovet. Når hun så samtidig har store problemer med at forstå engelsk, så trækker det altså noget ned. Men jeg synes hun er i den lavere ende af skalaen, når det kommer til den store eksamen. Jeg tænder ret meget på dominerende tv'ere, og når hun så skriver at det kan hun, men i bund og grund er rimelig passiv, så hænger det ikke helt sammen. Så vil jeg hellere bruge min sparepenge på en tur til hovedstaden og besøge Ellen, som leverer hver gang. Men smag og behag er jo heldigvis forskellig, så det kan være, at det bare er mig, der havde en uheldig oplevelse.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.