Hop til indhold
Krone

Jasmin på sexferie i Jylland

Recommended Posts

 

Nem at får lavet en aftale med Jasmin som svarer ret hurtig tilbage.

 

Ankommer til det ok sted hvor, Jasmin holder til, hvor vi hilser pænt på hinanden. Får ordnet afregning og ønsker.

 

Blev tilbudt et bad da jeg kom og igen da jeg skulle hjem igen, Hun kan leverer til fulde hvad der er beskrevet hendes annoncerer:D. Uddrag af oplevelsen med Jasmin uden at går i alle detaljer .

 

En vildkat i sengen. højlydt  frækt og ret vådt er vel de bedste ord at sætte på min oplevelse med hende:D.

 

Fisting til Jasmin på en stille rolig tempo hvor  man lærer man hvordan det skal gøres. Uden at det på nogen måder forstyrrer:D. Hånden opper i Jasmin bliver forsøgt mast en del gange. Man ikke tvivl om hvornår hun får en orgasme:D.   Får lige et tip mere så omg.  hendes nydelse bliver endnu støre vildere end før:o:D og salig bliver Jasmin i sit blik:D.  

 

Sprøjteorgasmer der har Jasmin et trick mere og  man tro ikke egne øjne alt er vådt sengen gulvet håndklæder osv. og man må passe på ikke være i sprøjte retning jøsses dog:o:D:oops::lol::D  

 

Godt fransk til mig med deepthroat :Dog græsk til Jasmin som hun også nyder meget:D.

 

Altid har jo en ende uden der bleven kikket på uret  eller antydning af stress:D.

Nåede det jeg kom efter:D og fik noget af en oplevelse :D frække sex fif:D.

Karakter 12  ud af 12:D

 

 

Link Jasmin http://www.sexpiger.dk/4463

 

Redigeret af Krone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak for en rigtig fed beskrivelse af vores date da jeg var i Viborg :) 

Jeg havde også virkelig en skøn time og du fik helt og aldeles min krop til at nå højderne.... og ja - gulvvask var påkrævet da vi var færdige :):):)  det var magisk 

 

Det var aftaler som den jeg kom til jylland efter så kan kun sige at min ferie er en forrygende succes :) 

 

y573SWo.gif

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er kun en ulempe ved Jasmin - Hun er pokkers vanedannende :D:D:D

​Så er et jo bare synd for Jer, at hun har basis derovre, hvor djævlene hersker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klager jeg ikke over X.... Jeg er heldigvis så heldig, at jeg af og til har møde i vor skønne hovedstad...

Og hvis sådan en dag så kan kombineres med et besøg hos Jasmin, føles tures hjem lidt kortere :D:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...