Anna-Kbh 134 Skrevet 6. Maj, 2015 (edited) Havde den dejligste dag i mandags. Glade, søde, dejlige gæster hele dagen. Gik hjem med stort smil på læben, og kan kun sige at jeg håber mine gæster gjorde det samme. Tak for det Redigeret 6. Maj, 2015 af Anna-Kbh 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Maj, 2015 Sikken da et dejligt indlæg Super kanon at vide, når I GP'er nyder jeres arbejde.... Og nej, jeg var desværre ikke en af dem, der haavde fornøjelsen af dig i mandags. Det har jeg i øvrigt aldrig haft, hvilket nok er en fejl, der bør rettes op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna-Kbh 134 Skrevet 7. Maj, 2015 Sikken da et dejligt indlæg Super kanon at vide, når I GP'er nyder jeres arbejde.... Og nej, jeg var desværre ikke en af dem, der haavde fornøjelsen af dig i mandags. Det har jeg i øvrigt aldrig haft, hvilket nok er en fejl, der bør rettes op Jamen jeg synes det er vigtigt at komme ud med de positive oplevelser Om det er en fejl du ikke har besøgt mig, kan jeg jo ikke sige. Det kommer jo helt an på hvilken slags kvinde du er til 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg