Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte hende her, på Østerbro tæt på indre by, i en kendt lejlighed herinde, efter hun lød sød i telefonen og så milf agtigt dejlig ud da jeg mødte hende, en velholdt dame i starten af 40, efter jeg havde betalt, gjorde hun sig store anstrengelser med at vise hendes foragt overfor mig og hendes, går jeg udfra, selvvalgte arbejde, et kondom på en helt slap pik, derefter at forsøge at sutte den stiv imens hun holdt den imellem tommel og pegefinger og blev ved at sige come on baby, efter ca 30 sekunder.

jeg forsøgte at finde lir i hendes superkolde væsen, men foragten var for stor, fra hendes side og jeg måtte trække mig med uforrettet sag, dårligeste service EVEEEEER.

Faktisk sjældent at jeg bliver sur på pigerne, tænker typisk bare at de ikke har det nemt, men  hende her er sgu for trist, så gå IKKE DERHEN....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende her, på Østerbro tæt på indre by, i en kendt lejlighed herinde, efter hun lød sød i telefonen og så milf agtigt dejlig ud da jeg mødte hende, en velholdt dame i starten af 40, efter jeg havde betalt, gjorde hun sig store anstrengelser med at vise hendes foragt overfor mig og hendes, går jeg udfra, selvvalgte arbejde, et kondom på en helt slap pik, derefter at forsøge at sutte den stiv imens hun holdt den imellem tommel og pegefinger og blev ved at sige come on baby, efter ca 30 sekunder.

jeg forsøgte at finde lir i hendes superkolde væsen, men foragten var for stor, fra hendes side og jeg måtte trække mig med uforrettet sag, dårligeste service EVEEEEER.

Faktisk sjældent at jeg bliver sur på pigerne, tænker typisk bare at de ikke har det nemt, men  hende her er sgu for trist, så gå IKKE DERHEN....

Jeg er ikke så pjattet med din overskrift, men forstår dig godt.

der er en ting, du må opklare. I annoncen står hun til at være 25 år, men du skriver 40. Det er unægteligt noget af en forskel. Jeg har kun mødt en, hvor jeg troede, at hun var så langt fra sin alder, som hun var. Jeg gættede hende ti år for ung!

hun beskriver sig som latina, og der er en del piger - især udenlandske, der ikke har jobbet så selvvalgt igen. Endnu engang må lektien være, at det er bedst og sikrest at opsøge danske piger / piger på danske klinikker... Prisen er højere, men oplevelsen også bedre..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ser hun tilbyder kærestesex, hvis det var rollespille du har gang i vil hun nok sige jeg har ondt i hovedet i dag.

Dette er helt uacceptabelt, kan godt forstå du er pissesur. Hvis jeg turde vil jeg efter et stykke tid sige det gider jeg ikke mere og har du moral så giver du mig de penge tilbage for den resterende tid, den helt store lommeregner skal frem. jeg betalte engang 1600 for et handjob, arrogante og hån og falskhed rygning og snakken med kunder over telefonen, jeg var ingenting i hendes øjne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Endnu engang må lektien være, at det er bedst og sikrest at opsøge danske piger / piger på danske klinikker... Prisen er højere, men oplevelsen også bedre..

​Og grøntsagerne er bedst i Irma. Prisen er højere, men oplevelsen også bedre..:idea:

Del dette indlæg

Link til indlæg

De er desværre pisssnu nogle af de damer. Til at hive en fyr hjem, få ham til at betale, og så røvrende ham og "stjæle" hans penge.

De skal bare stoppe i branchen eller fryses ud og det kan IKKE gå for langsomt.

Kan man være mere lusket. Jeg kan da bare håbe at du gør alt for at få dine penge tilbage en anden gang. Jeg ville. Hun fortjener ingen respekt, men hævn. Ingen mand skal finde sig i at blive udnyttet og trådt på på den måde. Meld hende evt til politiet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det gør mig sgu ondt for dig, og jeg kan heller ikke se noget galt i din overskrift - du kunne ligeså godt have brugt ordet "bedrageri". Jeg kan ikke rigtig se formildende omstændigheder for pigen. Hendes annonce signalerer tydeligt en engageret service og prisen kan ikke siges at være så billig, at advarselslamperne burde blinke - så i mine øjne er der tale om bedrageri. Men forbrugerombudsmanden eller politiet kommer jo ikke på tale, og i øvrigt ville hun være rejst videre inden der kunne gøres noget. Så hvor surt det end måtte være, må hun vel skrives på kontoen: "af erfaring bliver man klog, men sjældent rig"

Erfaringen man kan drage er at risikoen for at blive snydt er væsentligt større hos "nomaderne" - de piger, der er her i et par uger og så rejser videre til nye jagtmarker. De har intet rygte at forsvare og kan være tordnende ligeglade med, hvor tilfredse deres kunder er. Personligt går jeg i en stor bue udenom dem, med mindre det er nogen, der er blevet meget positivt omtalt, som f.eks Roxanne. Jeg tænker ikke på om de er danske eller ej, men om de har et rygte at beskytte og om jeg kan kommunikere med dem. Jeg kan egentlig godt tilslutte mig "køb dansk" tankegangen, men ikke fordi pigerne er etnisk danske, men fordi, de ikke er nomader, og fordi jeg kan kommunikere med dem

Del dette indlæg

Link til indlæg

De skal bare stoppe i branchen eller fryses ud og det kan IKKE gå for langsomt.

Jamen så tager vi den da med ro, når det nu ikke kan gå for langsomt! :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...