EG's retningslinier

Der har her på det seneste været skrevet lidt om at EG's retningslinier tilpasser sig lovgivningen, f.eks omkring dyresex, hvilket efter min mening er et fornuftigt udgangspunkt, og det gør det let at forholde sig til dem. Men så er det jeg undrer mig over, at det er ok anbefale brug af peberspray og laser til at skræmme eventuelle voldelige typer væk, mener at det stadig er forbudt at benytte disse 'våben'. Jeg forstår godt intentionen med denne anbefaling, men at den slags kan stå upåtalt harm
Vi har vendt det internt. Det er Admininstrator der står til ansvar for hvad der står skrevet på forummet. Opfodringer til ulovligheder uanset hvilken lov der er tale om vil blive slettet som udgangspunkt, indlæg med f.eks. opfordringer til brug af peberspray, opfordringer til selvtægt, opfordringer til vold og brug af våben mv. vil blive slettet.  Som udgangspunkt vil opfordringer til ulovligheder altså blive slettet. Jeg skriver nemlig som udgangspunkt. Det vil sige at vi i ledelsen vil vurder