Hop til indhold
Guest DirtyBeast

Just massage Randersvej, Århus

Recommended Posts

Guest DirtyBeast

Kedeligt, kedeligt, kedeligt...det er hvad, der er at sige om Just Massage på Randersvej. Ja, vel kunne jeg nok regne ud, at der ikke var noget hanky panky, når selve stedet hedder JUST massage, men god, gedigen alm. massage kan hun altså heller ikke levere.

 En (SOM SÆDVANDLIG) ældre, udslidt thai madamme, som ikke har det FJERNESTE begreb om, hvad hun laver. Har sjældent fået så ringe massage. Hun slider og trykker løs på de samme steder i een uendelighed og har ikke ret meget indlevelse. Jeg lå og blev direkte irriteret flere gange. Lå desuden på ildelugtende, brugte håndklæder. Og var tildækket som en mumie med et andet håndklæde under hele seancen. Hun virker direkte bange for at se det mindste hud.

Gider faktisk ikke engang rate oplevelsen, som jeg plejer, for det hele var bare så uendeligt intetsigende, kedeligt og trælst. Der er tilbud på 250 kr for en times massage (og hun snyder ikke med tiden), men synes faktisk, at det er de 250 kr for meget. Øv.

/Beast

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lebenschlager

Ca. 70 minutters tip top professionel SUPERMASSAGE på thailandsk massageklinik.

Ingen trættende tilbud om ekstra. Var tildækket under hele massagen. Hun kom hele vejen rundt... med en enkelt undtagelse ;)... fine rene håndklæder... rigtig massagebriks... høflig og behagelig behandling af dansktalende massøse.. aftørring med frotté... ingen sandpapir korn40 her! Hun ramte samtlige infiltrationer med stor sikkerhed...

Sidder her, nogle timer efter massagen, med en utroligt god fornemmelse i kroppen og glæder mig allerede til næste gang. I hvert fald lige så godt som Århus Thaimassage og massagen i Viby Center... med den positive forskel, at man er nøgen, så hun slipper for at tildele en Olfert når hun skal massere det nederste af ryggen B) 

Til folk med infiltrationer, stress og ømme muskler: Se at komme af sted til et af byens bedste massagesteder (taler på baggrund af ca. 350 massagebesøg i hele landet de sidste ca. fem år).

Til jer, der måtte have tryk og spændinger andre steder: Det er nok en god idé at kigge i Travbladet efter et alternativ :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...