Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Verner

Er det stadig samme høje standard hos Kalasin Massage som man har kunne læse om i diverse andre indlæg, og er det kun Ju der masserer, eller er der andre ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest coolman

Hej,

Har været der i sidste uge. Det var udemærket, men ikke en oplevelse, der fik mig op og ringe. Ju masserede men der var også en anden til stede, så de er to. 

Hun er jo en flot pige og massagen er ok med en nogenlunde pirring undervejs. Det ekstra var i mellemklassen.

/C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Verner

Tak Coolman for feedback. Kan hun variere sin massage, afhængig af, om man ønsker det blidt/hårdt og hvad giver hun af ekstra ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hov, det her svar hører vist til her:

Der er andre. Jeg har personligt kun prøvet Ju, og hun er rigtigt sød og nærværende. Og giver et rigtigt, rigtigt godt håndjob, ingen tvivl om det. Mere giver hun vist heller ikke, så vidt jeg kunne fornemme, men jeg spurgte ikke.

Til gengæld er jeg ikke helt enig i mange andres bedømmelse af selve massagen. Hun tager helt sikkert godt fat, men hendes bevægelser er for hektiske (eller hurtige, om man vil). Hun bevæger hænderne for hurtigt rundt og kommer ikke rigtigt i dybden nogen steder efter min mening. Ikke megadårligt, men heller ikke det bedste.

Men er man ude efter et super håndjob, så er hun virkelig god. Tager sig god tid, og kan finde ud af at tage den med ro først og så oparbejde et godt tempo.

Jeg ved ikke, hvad hun plejer at tillade, men hun sagde selv, at jeg godt måtte tage lidt på hendes rumpe, uden på trusserne (men under bukserne dog). Hver gang hånden kom op på siden af hende med mulig retning mod brysterne (hun havde både BH og skjorte på), så trak hun smart armen ind til siden for ligesom at lukke af (sådan oplevede jeg det i hvert fald), så jeg forsøgte ikke rigtigt at mærke på dem.

Karakterer herfra:

Stedet: 8/10 (fint og rent, men jeg tror ikke det var et aflukket rum. Blot et gardin rundt om briksen, men det kan godt være, jeg husker galt og der også var en dør)
Massagen: 6/10 (som sagt for hektisk efter min smag, men hun trykker fint til)
HJ: 9½/10 (kan vist ikke blive meget bedre end det der, tror jeg ikke - jo, hvis hun var nøgen og man fik lov at røre, formentlig)
Udseendet: 9/10 (hun ser virkelig, virkelig sød ud, men en lille smule uren og lidt deller trækker lidt ned, men 9 er da også flot, ikk?)
Væremåde: 10/10 (hun er absolut sød og snik-snakker på en god måde. ikke for meget, men nærværende og lyttende)
"Udseendet på de andre": 7/10 (jeg hilste lige på to andre på vej ud. Den ene så supersød ud, mens den anden så lidt mere firskåren ud)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi for ca. 1 måned siden. Gik efter at besøge Ju men endte op med den anden massør. Rigtig sød og fin massage. Men når man forventer Ju, kan man ikke glemme skuffelsen over at få en anden. Blev masseret i det åbne rum der kun var afskærmet af et forhæng. ikke det store privatliv.... 
Kommer igen på et tidspunkt for at opleve Ju.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Var forbi for ca. 1 måned siden. Gik efter at besøge Ju men endte op med den anden massør. Rigtig sød og fin massage. Men når man forventer Ju, kan man ikke glemme skuffelsen over at få en anden. Blev masseret i det åbne rum der kun var afskærmet af et forhæng. ikke det store privatliv.... 
Kommer igen på et tidspunkt for at opleve Ju.

Ju er smuk, men ikke den mest pirrende massør. Hendes handjobs er OK, men heller ikke mere.

Gå hellere hen til Siam Elephant. Der kan du få B2B af kønne unge piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ju er smuk, men ikke den mest pirrende massør. Hendes handjobs er OK, men heller ikke mere.

Gå hellere hen til Siam Elephant. Der kan du få B2B af kønne unge piger.

​Eller gå i biografen og se Mad Max Fury Road, der kan man se på kønne unge (Rosie Huntington-Whitely) og modne kvinder (Charlize Theron) ...

Pointe: Dit råd er ikke nødvendigvis irrelevant, men højst sandsynligt, for det er jo en helt anden type ydelse ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg er da ked af at have såret dig. Først nu forstår jeg dine følelser for Ju :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er da ked af at have såret dig. Først nu forstår jeg dine følelser for Ju :-)

​Hvem snakker du til? Dig selv?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...