Hop til indhold

Asia Thai Wellness - lukket?

Featured Replies

Skrevet

Jeg tænkte her i det gode vejr at jeg ville lade mig forkæles med en omgang massage (oghvadnuhvadderkunneske :-D)

Og besluttede mig for at gå en tur forbi pigerne på Vester Voldgade (http://www.asia-thaiwellness.dk/)

Men til min store forbløffelse var skiltene fjernet fra vinduerne, persiennerne var væk & der var fuldt udsyn til lokalerne udefra. Som det sidste søm i kisten kunne jeg da også se at ringeklokken ved døren var blevet smadret. Så umiddelbart er stedet lukket?

Hjemmesiden eksisterer stadig, men telefonen ringede ud uden at blive taget da jeg forsøgte.

Er der nogen derude i det danske land der ved om de har rykket lokaler og i så fald - hvorhen til?

Det var nu nogle dejlige piger der kom igennem det sted :-/

Skrevet

Ejeren fortalte mig for nogen tid siden, at de skulle flytte, formentlig til Østerbro, men hun var dengang ikke helt sikker på hvor det blev til.

Såee de er nok bare ved at flytte. Men jeg har desværre ikke deres nye adresse.

Men lad os håbe de holder standarden for den var ik så ringe endda  ...

Cheers

Skrevet

Men forudsigeligt, synes jeg. Det var dælme en dyr adresse...

Skrevet

Men forudsigeligt, synes jeg. Det var dælme en dyr adresse...

​Ja, der må det da være kun et par hundrede meter fra Rådhuspladsen. Ganske som i Matador

Skrevet

Ja, en dyr adresse, det talte ejeren også om, da hun fortalte at de skulle flytte. 

Men det var dæleme også nogen flotte lokaler,  man følte sig som en VIP der. 

Vi må håbe det nye de flytter til, også bliver nogen gode lokaler.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.