Hop til indhold

Trans i Horsens

Featured Replies

Skrevet

Efter i Onsdagsavisen at have læst at en thai trans gav massage og div i byen, fik jeg en aftale i hus.

En privat lejlighed i centrum dannede rammen. Blev modtaget af en MEGET maskulin og MEGET uheldigt sminket thaimand. Totalt turnoff, men tænkte at han måske kunne massere de ømme rygstykker.

Derefter fulgte lidt olieplask i stillinger der gjorde at hans vedhæng konstant daskede imod mig, specielt i hovedregionen. Det var slet ikke hvad jeg havde håbet på. Til sidst skulle jeg vende mig. Han prøvede ihærdigt at hive i min ikke-rejste kompagnon og samtidig stikke sin i min mund. Fik nok og sagde stop og tak for i dag.

Da det kom til afregning ville han have 1000 kr, idet jeg jo kunne have fået det hele hvis jeg ville. Smed pengene i arrigskab og besluttede at skrive om oplevelsen her for at advare andre i samme situation.

Gentagelsesfare: Ikke eksisterende...

• 4 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.