Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Hej Alle.

Hermed lidt efterretninger:cool:, jeg forstår der har været noget efterlysning, så jeg tog en for holdet:P, men først og fremmest for min egen skyld:grin:

Jeg bestilte en tid hos dem og ankom pænt til tiden. Vel inde blev jeg modtaget af en smilende sød pige, anslået alder; 40 år, som var iført noget der mest af alt lignede et par pyjamas bukser og en T-shirt, og hun havde hvad jeg vil betegne som et nydeligt og gennemsnitligt ydre, omend jeg syntes hun måske så lidt træt ud.

Jeg nåede at se 2 andre piger, der bestemt heller ikke så værst ud, dog lidt mere pikant klædt uden at det på nogen måde var vulgært. Værelset blev anvist og en times oliemassage blev aftalt og betalt med kr. 400,-

Pigen, hvis navn jeg ikke husker:rolleyes: gik ud med pengene og jeg afklædte mig og lagde mig på briksen.

Da hun kom tilbage spurgte hun lidt indtil hvor hård massagen skulle være^_^ og jeg bad om alm/moderat massage, og det gik hun så igang med, hun var meget snakkesaglig og snakkede faktisk et rigtigt godt dansk, men hun havde så også boet i DK i 17 år.

Selve massagen var faktisk noget af det bedre jeg har været ude for og der var ingen antydninger af, at der kunne være "andre ting" under opsejling, og det slog jeg mig ret hurtigt så også til tåls med:). Faktisk var det ikke mit primære ærinde, det var massagen og det gjorde hun som nævnt rigtigt godt, ihvertfald i min optik.

Jeg blev bedt om at vende mig, og som en følge af at der ikke havde været anstrøg af noget som helst, var det da også en hvilende hævner der lod sig åbenbare, da jeg kom om på ryggen-_-og massagen fortsatte i samme moment og smalltalken ligeså, og der blev altså IKKE spurgt ind til ekstra og jeg spørger heller aldrig selv til det:geek:. Et "tak for idag" bekendtgjorde at der var gået en time og seancen var slut, og jeg havde nydt den:)

Oplevelsen i sin helhed var absolut i den høje ende, og jeg kunne meget vel finde på at frekventerer http://rung-raueng.dk/ igen.

Jeg synes ikke at min massør er at finde på nogle af de billeder der er på hjemmesiden, og om man kan opleve andre ting end massage på stedet skal jeg lade være usagt, men det ville undre mig MEGET om det ikke var muligt.

For over et år siden har jeg været der og fået end noget ringere massage end den jeg fik her, til gengæld fik jeg et HJ, omend det dog heller ikke var noget at skrive hjem om. Pigen der betjente mig den gang er til gengæld hende der står på et billed, hvor hun er iført en hvid skjorte og rød kjole, samt sammenfoldede hænder. Rigtigt sød at se på, men ringe massage:-|

Hilsner fra Dråben

 

 

Redigeret af dråben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...