Hop til indhold
Guest Runaldo

Josefine, privat/diskret

Recommended Posts

Guest Runaldo

Så fik jeg endelig besøgt den selverklærede Pamela Anderson lookalike fra Sexyclub. 

Kæft nogle bryster. Er du vimmer de er store. desværre må jeg erkende at hendes billeder er frækkere end virkeligheden. Brysterne er lidt hårde for neden medmen bløde nok for oven. Og hun har gjort godt brug af photoshop.

Hun sutter godt. Virkelig godt.  Og hun tager den gerne ned i halsen indtil gag-refleksen viser sit grimme hoved. Hun holder også god øjenkontakt både ved blowjob eller da jeg fik hende ned på ryggen i den hoftehøje seng og trykkede i bund. 

Ville gerne have slikket hende men i al ærlighed så hendes vagina ikke så ung mere og det er lidt et turnoff for mig. Måtte heller ikke røre dernede men det vidste jeg på forhånd vha en anden tråd.

Mens hun er meget fræk vil jeg hellere besøge Malua næste gang. 

Giver hende 4 ud af 6.

smider link senere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg endelig besøgt den selverklærede Pamela Anderson lookalike fra Sexyclub. 

Kæft nogle bryster. Er du vimmer de er store. desværre må jeg erkende at hendes billeder er frækkere end virkeligheden. Brysterne er lidt hårde for neden medmen bløde nok for oven. Og hun har gjort godt brug af photoshop.

Hun sutter godt. Virkelig godt.  Og hun tager den gerne ned i halsen indtil gag-refleksen viser sit grimme hoved. Hun holder også god øjenkontakt både ved blowjob eller da jeg fik hende ned på ryggen i den hoftehøje seng og trykkede i bund. 

Ville gerne have slikket hende men i al ærlighed så hendes vagina ikke så ung mere og det er lidt et turnoff for mig. Måtte heller ikke røre dernede men det vidste jeg på forhånd vha en anden tråd.

Giver hende 4 ud af 6.

smider link senere.

​var det i Charlottenlund du besøgte hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen Runaldo,

Jeg sidder og overvejer om jeg skal besøge hende i aften til en times leg. Billederne mig voldsomt, især dem hvor hun kun sidder i lårlange støvler og trusser. Havde hun tilfældigvis støvlerne på under dit besøg? 

Redigeret af 7400

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

Tak for anmeldelsen Runaldo,

Jeg sidder og overvejer om jeg skal besøge hende i aften til en times leg. Billederne mig voldsomt, især dem hvor hun kun sidder i lårlange støvler og trusser. Havde hun tilfældigvis støvlerne på under dit besøg? 

​Nope, høje hæle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

Hvor lang tid fik du, og hvor meget fav du for glæden?

​1100, men prisen er vist 1200 for en halvtime, hvilket  jeg mener er lige i overkanten. Det kan godt være det kun er 100kr i forskel, men synes priserne stiger lidt for ofte.

Del dette indlæg

Link til indlæg

super anmeldelse, har besøgt et par a pigerne i sexyclub, og de er alle super søde :-) men enig i at prisen kommer deropad med 1200 for en halvtime, ville heller have set 1000 :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stort set alle Sexyclubs billeder er pyntet i Photoshop.

Venligst

French

Det er også ret tydeligt at se. Photoshoppede billeder får ofte en underlig glød.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

Det er også ret tydeligt at se. Photoshoppede billeder får ofte en underlig glød.

​Yup.

Altså, nu kan jeg sige jeg har været der, og havde brugt 1år på at finde den rette dato. Men, fremover vil jeg hellere besøge din favorit, Silke, eller Malua, hvis det er store bryster. Eller evt. Sianna fra SG.

Er vild med store bryster, men, hvis de er hårde som bowling-kugler kan det være det samme.

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Yup.

Altså, nu kan jeg sige jeg har været der, og havde brugt 1år på at finde den rette dato. Men, fremover vil jeg hellere besøge din favorit, Silke, eller Malua, hvis det er store bryster. Eller evt. Sianna fra SG.

Er vild med store bryster, men, hvis de er hårde som bowling-kugler kan det være det samme.

True that.

Angelina Angel kan også varmt anbefales.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

True that.

Angelina Angel kan også varmt anbefales.

​^^

Jeg skal vist også forbi Hvidovrepigerne's Dina / Club Erotica's Sara .. Nogle store puder hun render rundt med

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mattvega

Giver hende 4 ud af 6.

smider link senere.

​Fik du øko-blowjob?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

​Fik du øko-blowjob?

​Nej. Det tror jeg ikke du skal forvente nogle af pigerne fra SexyClub, Romantica, Club Erotica, CassiopeiaStars, PussyGalores eller SeductionGirls giver. Så er det kun ved rigtig god kemi.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...