Hop til indhold

Thaimassage med lugtfri olie

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen som kender et sted i Aarhus hvor man kan få thaimassage (gerne med ekstra), og hvor de bruger lugtfri olie, så ens tøj ikke lugter langt væk af at man har været på thaiklinik?

Skrevet

Er der nogen som kender et sted i Aarhus hvor man kan få thaimassage (gerne med ekstra), og hvor de bruger lugtfri olie, så ens tøj ikke lugter langt væk af at man har været på thaiklinik?

Nina beder nærmest om, at man bader bagefter, jeg synes sagtens olien kan vaskes af

Skrevet

Nina beder nærmest om, at man bader bagefter, jeg synes sagtens olien kan vaskes af

​Fint nok, men Nina må jo også vide, at man ikke selv kan nå om på ryggen og vaske sig selv af. Mine arme er i hvert fald for korte.

Ergo må hun med ud i badet.

Selv har jeg aldrig kunnet vaske al olie af, og i mere end et S-tog/bus har jeg haft på fornemmelsen, at alle i vognstammen har kunnet lugte, hvor jeg havde været henne.

Skrevet

​Fint nok, men Nina må jo også vide, at man ikke selv kan nå om på ryggen og vaske sig selv af. Mine arme er i hvert fald for korte.

Ergo må hun med ud i badet.

Selv har jeg aldrig kunnet vaske al olie af, og i mere end et S-tog/bus har jeg haft på fornemmelsen, at alle i vognstammen har kunnet lugte, hvor jeg havde været henne.

Huserer du ikke på sjælland?

Jeg kan sagtens vaske mig på ryggen, ellers tager man da bare en vaskeklud med

Skrevet

​Så må du være et slangemenneske. Jeg ville være glad, hvis min stive krop ville bare lidt, som jeg ville. Derfor må "Nina" gerne komme med ud.

Hendes blide brusenichestrøg er vel også mere behagelige end en vaskeklud?

Skrevet

​Så må du være et slangemenneske. Jeg ville være glad, hvis min stive krop ville bare lidt, som jeg ville. Derfor må "Nina" gerne komme med ud.

Hendes blide brusenichestrøg er vel også mere behagelige end en vaskeklud?

Tag dog og besøg hende, kan anbefale det

Skrevet

​Der findes nogle specielle lange bånd, som man hælder sæbe på, stikker en hånd ind i hver ende, vipper bånden over hovedet og ned på ryggen, så kører man båndet frem og tilbage nogle gange, og så er man ren for syndens dufte.

De findes på alle markeder i Asien, ofte sammen med badehætter. Er de bånd virkelig ikke nået til Danmark?

Redigeret af stump
Glemte noget, plus en stavreflej

Skrevet

​Der findes nogle specielle lange bånd, som man hælder sæbe på, stikker en hånd ind i hver ende, vipper bånden over hovedet og ned på ryggen, så kører man båndet frem og tilbage nogle gange, og så er man ren for syndens dufte.

De findes på alle markeder i Asien, ofte sammen med badehætter. Er de bånd virkelig ikke nået til Danmark?

Jeg kan godt nå

Skrevet
  • Author

Tak for input. Så findes der desværre nok ikke sådan en klinik i Aarhus. Jeg må bare lære at vaske mig bedre :-D

Skrevet

Mange har en lugtfri. Spørg efter den. 

Mali, Hedemannsgade, Siam og andre i Århus. Den med duft købes i store dunke , og er derfor billigst. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.