Hop til indhold
NillennP

Adfærd

Recommended Posts

Hej

Jeg sad lige og undrede mig over noget og ville høre om i andre også havde det på samme måde.
Før Sugardaters.dk har jeg aldrig været udsat for eller tænkt på at kunne 'date' på den måde. Er det noget i gjorde, før hjemmesiden blev lanceret eller er det også først noget i har gjort efter den er blevet oprettet?
Det får mig selvfølgelig også til at tænke på om Sugardaters koncept er med til at legalisere denne måde at date på og møde nye folk og om opmærksomheden er med til at skabe en positiv omtale på noget, der ellers før har været tabubelagt.
Hvad synes i?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer

Kvinder har altid fået noget for sex.

Det at have en forkælet elskerinde ses overalt igennem tiderne.

 

Det er da nærmere Victoria milan der må siges at være en ny vej at gå, ikke at utroskab er nyt, men at opfordre til det......

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, men at tilbyde sig selv til mænd for gaver og forkælelse, er i det moderne samfund vel ikke noget, som man før har italesat og har være lidt tabu. Jeg undrer mig bare over, hvordan hjemmesiden dermed kan have fået så stor succes og om den dermed er ved at gøre sugardaters.dk konceptet til mere lovligt - vel det samme er gældende for Victoria Milan.

I forhold til Victoria Milan, så kan man vel sige, at det er det samme der gør sig gældende her. Lige som du skriver, at kvinder altid har fået noget for sex igennem tiderne, så har utroskab jo også altid stået på. Jeg synes det er forkert, at sige at de opfordre til utroskab, ligesom sugardaters heller ikke opfordre til at købe sex. Men begge hjemmesider er vel med til at organiserer forholdene - såvel om det er utroskab eller om det er salg/køb af sex?

Del dette indlæg


Link til indlæg

På annoncelight og gul&gratis har der været og er stadig lidt af det, hvor f.eks en fyr tilbyder et sekretærjob e.lign. - men da jeg har set de sammen annoncer gennem længere tid, tvivler jeg på det har givet den store respons. Men det er også de 2 medier at enkelte mere hobbyagtige glædespiger har forsøgt sig og jeg kan da se at flere af dem stadig har rimelig succes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg sad lige og undrede mig over noget og ville høre om i andre også havde det på samme måde.
Før Sugardaters.dk har jeg aldrig været udsat for eller tænkt på at kunne 'date' på den måde. Er det noget i gjorde, før hjemmesiden blev lanceret eller er det også først noget i har gjort efter den er blevet oprettet?
Det får mig selvfølgelig også til at tænke på om Sugardaters koncept er med til at legalisere denne måde at date på og møde nye folk og om opmærksomheden er med til at skabe en positiv omtale på noget, der ellers før har været tabubelagt.
Hvad synes i?

​Der har været op til flere tråde om Sugardaters her på Eroguiden, - prøv at søg og du vil finde forskellige svar. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med et moderne ord hedder det at 'facilitere'....he he

​Men tror du, at der er flere mennesker der gør det nu hvor det er blevet lettere så?

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Der har været op til flere tråde om Sugardaters her på Eroguiden, - prøv at søg og du vil finde forskellige svar. :)

​Interessant - det prøver jeg lige :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...