Hop til indhold
snois

helt perfekt

Recommended Posts

Jeg var så heldig at få en aftale i stand med en 20 årig lille godte ( i følge fotos ).vi havde aftalt at mødes et meget diskret sted til lidt hygge i bilen og naturen. Eftersom jeg kender byen rigtig godt, så kan jeg kun give hende ret i at man er der ret alene.

Efter lidt betænkningstid havde jeg besluttet mig for at den krop der var på billederne skulle have den helt store tid. En time med det hele, som hun tilbyder. jeg bad hende at gå udtog købe en fræk men billig g-streng, som hun skulle tage på lidt inden at vi skulle mødes, så ville jeg gerne betale for trussen, mod at jeg fik den med hjem. Det var helt i orden med hende, men ved at jeg valgte en time, så skulle jeg ikke betale for den.

Dagen kom og jeg kørte til det aftalte sted. Jeg er lidt i god tid og samtidigt med mig kommer der en bil mere derned, jeg blev antastet af bilen... Det var en mand og hans familie... Så det var helt sikkert ikke min "date". Manden skulle vise stedet frem for familien, da han var kommet der en del for en del år siden. Hurtigt fik jeg skrevet til pigen, at vores plads var taget af nogle andre... Sofie, som pigen kalder sig, havde dog en backup plan, heldigvis... For hold nu op en lækker sag... Jeg havde bestemt ikke fortrudt mit time køb.

Vi ankommer kort efter til hendes backup sted og ret hurtigt kaster hus sig over mig med de dybeste liderlige kys, jeg nogensinde har prøvet hos en gp. Efter en hel del kysseri får jeg vippet hende ud af hendes trøje, bh og nederdel, så hun kun står i min g-streng. Uden at lyve, så har jeg aldrig haft så flotte og faste bryster i mellem mine hænder... den ene brystvorte har en lille fræk piercing. Hendes røv var som laserskåret ud fra en tegning... Virkelig lækker og mere fast end brysterne. 

Jeg gider ikke at komme mere ind på, hvad vi lavede i akten sammen, men jeg kan sige at hun har ødelagt ALLE andre gp'er for mig!

Udsende 8/10

Stedet (efter ovenstående omstændigheder) 7/10

Kroppen 15/10 ;-) 

gentagelsesfare 100%, jeg bliver fast kunde der.

http://www.voksenbasen.dk/annonce/20-aarig-fraek-babe/

Det kan godt være at min anmeldelse lyder som om at jeg har aktier i hende. Men jeg kan kun sige at gid at jeg havde det!

Hun fortalte mig at hun gjorde det her som ren hobby og hun tog ikke to kunder ind samme dag. Super, synes jeg!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor længe gik der inden du fik svar? Og hvor henne i landet mødte du hende?

Eftersom at det er en hobby for hende, så skal man væbne sig med lidt tålmodighed. Første svar fik jeg ca 4 timer efter, ellers kan der godt gå op til 12 timer, af det jeg har oplevet.

Vi mødtes omkring vejle :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...