Guest Runaldo Skrevet 5. Maj, 2015 HejsaVille høre om nogen der har besøgt denne pige, http://side6.dk/resultatside/?q=mariaMange tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
privatbrugeren 77 Skrevet 5. Maj, 2015 desværre nej, men hvis du tager en for holdet så sørg for at smide en anmeldelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotshot 190 Skrevet 5. Maj, 2015 nu har jeg booket en time med hende, med multi cum og i mundenhun ser vild lækker ud og påstår at billederne er hendesdropper en anmeldelse efter besøget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 580 Skrevet 5. Maj, 2015 Tror du skal være rimelig "heldig" hvis du møder hende på billederne http://xx69xx.ru/vipusk-4440.htmlmen kan kan jo håbe... ser frem til anmeldelsenDressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 5. Maj, 2015 Tror du skal være rimelig "heldig" hvis du møder hende på billederne http://xx69xx.ru/vipusk-4440.htmlmen kan kan jo håbe... ser frem til anmeldelsenDressmannHende du linker til er webcam fænomenet, Gisele, bare med meget mindre babser. Og hun er ikke russer. Tror det er en Photoshop. Men ja, mon dog det er hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 580 Skrevet 5. Maj, 2015 Hende du linker til er webcam fænomenet, Gisele, bare med meget mindre babser. Og hun er ikke russer. Tror det er en Photoshop. Men ja, mon dog det er hende. ... vil rigtig gerne "rende" ind i hende...!! Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotshot 190 Skrevet 6. Maj, 2015 ja det kan jeg godt se, virker som fake billeder igen, skulle være satans hvis det er hendenu overholder jeg min del af aftalen og ser hvem det er, og hvis ikke det er hende går jeg igen og hvis det er hende, ja så knepper jeg hende og i får en anmeldelse uanst hvad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 580 Skrevet 6. Maj, 2015 ja det kan jeg godt se, virker som fake billeder igen, skulle være satans hvis det er hendenu overholder jeg min del af aftalen og ser hvem det er, og hvis ikke det er hende går jeg igen og hvis det er hende, ja så knepper jeg hende og i får en anmeldelse uanst hvadDejligt - både med verificeringen... og at du går igen hvis billederne er "snyd". Og måske fortæl hende hvorfor du går? - så hun måske kan tage det til efterretning.Ser frem til udfaldetDressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotshot 190 Skrevet 6. Maj, 2015 ja jeg holder jeg opdateret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 11. Maj, 2015 nu har jeg booket en time med hende, med multi cum og i mundenhun ser vild lækker ud og påstår at billederne er hendesdropper en anmeldelse efter besøgetHvad blev det til med besøget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotshot 190 Skrevet 12. Maj, 2015 ja det gik hegnet, idet der var nogle alarm klokker der begyndte at ringe, idet jeg flere gange over sms havde spurgt ind til om hendes billeder var ægte, uden svar. Tænkte okay, jeg skal ager en for holdte, og løber risikoen. Fik aftalen istand og dagen før sendte jeg en sms for lige at sikre mig at aftalen stadig var ok! Svaret var ja men hun havde glemt hun skulle til lægen og om jeg kunne komme senere, og det accepterede jeg. Endnu en gang spurgte jeg ind til billederne, og nu kpm der svar, ja skrev hun, 3 år gamle billeder og at hun havde taget 8 kg på siden, men jeg nåede at se andesteds herinde at en havde besøgt hende i mellemtiden og han kunne beskrive at det ikke var hende, så jeg valgte at aflyse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg