Hop til indhold
Guest Runaldo

Maria i Glostrup

Recommended Posts

nu har jeg booket en time med hende, med multi cum og i munden

hun ser vild lækker ud og påstår at billederne er hendes

dropper en anmeldelse efter besøget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Tror du skal være rimelig "heldig" hvis du møder hende på billederne http://xx69xx.ru/vipusk-4440.html
men kan kan jo håbe... :wink:  ser frem til anmeldelsen

Dressmann

​Hende du linker til er webcam fænomenet, Gisele, bare med meget mindre babser. Og hun er ikke russer. Tror det er en Photoshop. Men ja, mon dog det er hende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hende du linker til er webcam fænomenet, Gisele, bare med meget mindre babser. Og hun er ikke russer. Tror det er en Photoshop. Men ja, mon dog det er hende.

 

​... vil rigtig gerne "rende" ind i hende...!! :grin:

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det kan jeg godt se, virker som fake billeder igen, skulle være satans hvis det er hende

nu overholder jeg min del af aftalen og ser hvem det er, og hvis ikke det er hende går jeg igen og hvis det er hende, ja så knepper jeg hende og i får en anmeldelse uanst hvad

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det kan jeg godt se, virker som fake billeder igen, skulle være satans hvis det er hende

nu overholder jeg min del af aftalen og ser hvem det er, og hvis ikke det er hende går jeg igen og hvis det er hende, ja så knepper jeg hende og i får en anmeldelse uanst hvad

​Dejligt - både med verificeringen... og at du går igen hvis billederne er "snyd". Og måske fortæl hende hvorfor du går? - så hun måske kan tage det til efterretning.
Ser frem til udfaldet

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

nu har jeg booket en time med hende, med multi cum og i munden

hun ser vild lækker ud og påstår at billederne er hendes

dropper en anmeldelse efter besøget

​Hvad blev det til med besøget?

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det gik hegnet, idet der var nogle alarm klokker der begyndte at ringe, idet jeg flere gange over sms havde spurgt ind til om hendes billeder var ægte, uden svar. Tænkte okay, jeg skal ager en for holdte, og løber risikoen. Fik aftalen istand og dagen før sendte jeg en sms for lige at sikre mig at aftalen stadig var ok! Svaret var ja men hun havde glemt hun skulle til lægen og om jeg kunne komme senere, og det accepterede jeg. Endnu en gang spurgte jeg ind til billederne, og nu kpm der svar, ja skrev hun, 3 år gamle billeder og at hun havde taget 8 kg på siden, men jeg nåede at se andesteds herinde at en havde besøgt hende i mellemtiden og han kunne beskrive at det ikke var hende, så jeg valgte at aflyse.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...