Hop til indhold
warmgun

Uden kondom

Recommended Posts

Det bliver nævnt i tråde, at det tilsyneladende bliver mere og mere almindeligt, at der bliver tilbudt samleje uden kondom mod merbetaling. Det handler selvfølgelig om, at der er en efterspørgsel efter det. De fleste, der tilbyder samleje uden kondom, er udenlandske piger med lave priser. Derfor tror jeg, at det handler om at maksimere indtjeningen.

det får mig til at tænke på en gammel historie:

En mand stopper i sin bil ud for en af pigerne i Skelbækgade. Hun sætter sig ind, og de kører til et sted, hvor "forretningen" kan gennemføres. Manden overtaler pigen til sex uden gummi for en ekstrabetaling. Efter endt samleje kører han hende tilbage til Skelbækgade, da hun stiger ud, læner hun sig mod ham og siger: "Hils konen og sig, at I har fået hepatitis i familien".

nogen der ikke fangede pointen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svarede manden så at han er vaccineret mod hepatitis?

Historien er så gammel, at der ikke fandtes en langtidsvirkende vaccine, så det gjorde han ikke.

hvor mange her inde, der ikke har rejst til et område, hvor det er påkrævet eller anbefalet at være vaccineret mod hepatitis, er det?

selv er jeg kun vaccineret, fordi jeg har rejst i Latinamerika.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har ingen planer om samleje uden beskyttelse, men ser man objektivt på det er det ikke længere voldsomt farligt. I dag kan næsten alle sygdomme enten kureres eller behandles, hvorfor det nærmere handler om frygt, overtro og et ønske om ikke at tage nogen chancer overhovedet. Reelt er de eneste to sygdomme der ikke kan kureres i dag HIV og Herpes. Førstnævnte er praktisk taget ufarlig såfremt den inficerede er medicineret korrekt, da smitterisikoen er nærmest elimineret og symptomerne er begrænset i en grad så det ikke længere giver mening at tale om symptomer. Tilbage står ulempen ved at skulle tage medicin. Det efterlader Herpes tilbage, og denne sygdom har de fleste voksne mennesker alligevel anti-stoffer overfor. Omkring 80% for HSV-1 og 25% for HSV-2.

Om man går ind for ubeskyttet samleje eller ej er en personlig afvejning, men rent objektivt er der ikke nær så meget der taler mod det længere, som der var tidligere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er hovedrystende tosset og dybt uansvarligt.
At der er kunder til det, går over min forstand. Tager vi f.eks hiv virus, er det måske nok ikke livstruende på den korte bane, men det er altså ikke sjovt at fylde sig med medicin. Hiv medicin kan give mange kedelige bivirkninger.

Jeg spiser selv hjertemedicin dagligt, der er også bivirkninger. Betablokkere kan give f.eks kolde hænder og fødder, det er ikke særlig rart. 
Det er et livslangt indtag af medicin, for det første er det dyrt, for det andet, er det rigtig ufedt af være afhængig af det lort.

Mine varmeste anbefalinger til brug af gummi, du gider ikke medicin hvis du kan undgå det, tro mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes det er hovedrystende tosset og dybt uansvarligt.
At der er kunder til det, går over min forstand. Tager vi f.eks hiv virus, er det måske nok ikke livstruende på den korte bane, men det er altså ikke sjovt at fylde sig med medicin. Hiv medicin kan give mange kedelige bivirkninger.

Jeg spiser selv hjertemedicin dagligt, der er også bivirkninger. Betablokkere kan give f.eks kolde hænder og fødder, det er ikke særlig rart. 
Det er et livslangt indtag af medicin, for det første er det dyrt, for det andet, er det rigtig ufedt af være afhængig af det lort.

Mine varmeste anbefalinger til brug af gummi, du gider ikke medicin hvis du kan undgå det, tro mig.

​Vi kan da hurtigt blive enige om at det er tosset. Vi kan også hurtigt blive enige om at fraråde det, men derfra og så til at forbyde det - der er dælme langt! Jeg er med på at du ikke explicit opfordrer til et forbud; det var mere en generel betragtning som jeg sad med efter at have læst dit svar. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Reelt er de eneste to sygdomme der ikke kan kureres i dag HIV og Herpes. Førstnævnte er praktisk taget ufarlig såfremt den inficerede er medicineret korrekt, da smitterisikoen er nærmest elimineret og symptomerne er begrænset i en grad så det ikke længere giver mening at tale om symptomer. Tilbage står ulempen ved at skulle tage medicin.

​Hvis man så selv betalte sin hiv medicin så var det op til en selv, nu betaler vi alle over vores skat, så på med et gummi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

. Reelt er de eneste to sygdomme der ikke kan kureres i dag HIV og Herpes. Førstnævnte er praktisk taget ufarlig såfremt den inficerede er medicineret korrekt, da smitterisikoen er nærmest elimineret og symptomerne er begrænset i en grad så det ikke længere giver mening at tale om symptomer.

​Det var satans. Er du sikker på det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Vi kan da hurtigt blive enige om at det er tosset. Vi kan også hurtigt blive enige om at fraråde det, men derfra og så til at forbyde det - der er dælme langt! Jeg er med på at du ikke explicit opfordrer til et forbud; det var mere en generel betragtning som jeg sad med efter at have læst dit svar. :-)

​Hvordan havde du tænkt dig at håndhæve sådant et forbud :grin: 
Jeg opfordrer til at man bruger det hoved som sidder på halsen, til andet end at tænke på fisse og patter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...