Liv 14444 Skrevet 4. Maj, 2015 Nedenstående er sakset fra en anmeldelse i Kbh og Sjælland, for ikke at afspore tråden yderligere. Håber ikke det blev for forvirrende at se på Liv skrev, den 3. maj 2015 kl. 18.33.09:Mht at dele adresser i PB, så ville jeg personligt blive MEGET skuffet, hvis mine gæster delte min adresse ud. Jeg gør meget ud af at kun de gæster, der faktisk besøger mig, får min præcise adresse. Hvis du vil ha en adresse, så ring og spørg pigen JohnPops svar: citat: Men vi taler jo ikke om dig. Har besøgt dig før, og har aldrig delt adressen ud.Men der kan være mange gode grunde til at dele adresse(eller vejnavn bare) pr PM. For at hjælpe hinanden først og fremmest. Du er langt fra repræsentativ ift de udenlandske piger specielt. Hvorfor skulle man ikke kunne give deres adresser ud? De er ikke vores venner, de er ikke danskere. Jeg gør personligt en forskel om der er tale om danske kvinder eller udenlandske. Skylder ikke de udenlandske noget, og har en logebror brug for hjælp herinde, så hjælper jeg gerne hvis jeg kan se fornuften. Feks hvis han er blevet brændt af gang på gang ift adresse når han står derude, eller hvis pigen ikke svarer på sms eller mail osv. Så kan man godt give en pejling hvor pigen/sælger nogenlunde befinder sig og i visse tilfælde hele adressen. Men de danske kvinder er noget lidt andet, dem beskytter jeg gerne noget mere ift adresse. Sådan er jeg bare. Citat slut. Nej, vi taler ikke om mig, og så alligevel, for vi taler om en af mine kollegaer. Og i min optik har både danske og udenlandske piger brug for diskretion og alm pli. Der kan være rigtig mange gode grunde til, at en pige vælger ikke at svare, måske har fyren været ubehagelig i korrespondancen, eller hun kunne bare mærke, at det var op ad bakke. Det kan du ikke vurdere, når en 'broder' beder om en adresse. Hvis pigen vil ha sin adresse ud, så står den i annoncen, hvis ikke skal den ikke deles. Uanset om hun er dansk eller ej. Jeg forstår ikke tanken om, at de udenlandske piger 'ikke er vores venner' og du 'ikke skylder dem noget', men du vil gerne besøge dem og have sex med dem? Citer indlæg 15 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14444 Skrevet 4. Maj, 2015 Link til den oprindelige tråd https://www.eroguide.dk/forum/topic/29093-den-dejligste-yngste-og-strammeste-sex-engel-med-duracell-energi/?page=2#comment-294199 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 4. Maj, 2015 Nedenstående er sakset fra en anmeldelse i Kbh og Sjælland, for ikke at afspore tråden yderligere. Håber ikke det blev for forvirrende at se på JohnPops svar: citat: Men vi taler jo ikke om dig. Har besøgt dig før, og har aldrig delt adressen ud.Men der kan være mange gode grunde til at dele adresse(eller vejnavn bare) pr PM. For at hjælpe hinanden først og fremmest. Du er langt fra repræsentativ ift de udenlandske piger specielt. Hvorfor skulle man ikke kunne give deres adresser ud? De er ikke vores venner, de er ikke danskere. Jeg gør personligt en forskel om der er tale om danske kvinder eller udenlandske. Skylder ikke de udenlandske noget, og har en logebror brug for hjælp herinde, så hjælper jeg gerne hvis jeg kan se fornuften. Feks hvis han er blevet brændt af gang på gang ift adresse når han står derude, eller hvis pigen ikke svarer på sms eller mail osv. Så kan man godt give en pejling hvor pigen/sælger nogenlunde befinder sig og i visse tilfælde hele adressen. Men de danske kvinder er noget lidt andet, dem beskytter jeg gerne noget mere ift adresse. Sådan er jeg bare. Citat slut. Nej, vi taler ikke om mig, og så alligevel, for vi taler om en af mine kollegaer. Og i min optik har både danske og udenlandske piger brug for diskretion og alm pli. Der kan være rigtig mange gode grunde til, at en pige vælger ikke at svare, måske har fyren været ubehagelig i korrespondancen, eller hun kunne bare mærke, at det var op ad bakke. Det kan du ikke vurdere, når en 'broder' beder om en adresse. Hvis pigen vil ha sin adresse ud, så står den i annoncen, hvis ikke skal den ikke deles. Uanset om hun er dansk eller ej. Jeg forstår ikke tanken om, at de udenlandske piger 'ikke er vores venner' og du 'ikke skylder dem noget', men du vil gerne besøge dem og have sex med dem? Citer indlægFøj for s.... for et menneskesyn, der luftes i de citater. Dem der har skrevet dem bør flove sig godt og grundigt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 4. Maj, 2015 ja det var dog et frygteligt skriv!!!! FØJ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg