Hop til indhold
Soy

Efter grønt kommer rødt.....

Recommended Posts

Efter at jeg nu i ugevis har testet de grønne massagesteder i Århus og opført mig så sobert, at jeg kunne deltage i en artikelserie i Alt for Damerne, var det blevet tid til noget helt andet. Der var ligesom kommet en sær uro i kroppen. En uro som ikke bare sådan kunne ignoreres længere. Og nu skulle ikke eksperimenteres og testes. Her skulle opsøges en sikker succes!

I mit beskedne hjørne af alt det her hurlumhej er Kat fra Randers et sikkert valg, så jeg ringede og sagde, at nu var det tid til at komme af med noget kriller.

Om hun ville glæde mig og sig selv ved at hjælpe lidt til med det?

Om hun ville….

Jeg holder meget af, at hun viser sin respekt ved at have dullet sig lidt op, når jeg kommer. Håret er sat op til narrestreger og sminken har fået lige til stregen. Og hvad der skal trimmes, er bragt helt i orden.

(Det skal nævnes, at vi har haft en relation i flere år nu.)

 

Hold nu op, hvor hun kan gøre mange fantastiske ting, mens hun tager tøjet af en.

Og derefter!

 

Salig og snurrende gik jeg derfra og følte mig helt sikkert kompenseret for alt det grønne testeri.

 

Testeri  / Testeron

                                

/Soi

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...