Hop til indhold
Soy

De grønne massagesteder i Århus - Fjerde test

Recommended Posts

Mine test bevæger sig sydpå ad Skanderborgvej, så tiden var kommet til at checke Aromaterapi & Thaimassage i Viby Centret. Klinikken ligger på første sal over butikkerne inde i selve centret. Jeg blev modtaget af en lille køn kvinde. Skønt! For selv om det er den grønne afdeling, skader det jo ikke, at udsigten bliver beriget. Desværre kom der en anden kunde, en kvinde, ind i klinikken mens jeg ventede. Det gav anledning til at den lille thai-kvinde febrilsk ringede og sagde en masse på thailandsk. Det skulle vise sig, at det var til filialen Vilawadee, som ligger få meter væk. Der blev jeg sendt hen og modtaget af en noget mere robust thai.

Hmm. Mærkeligt forløb.

Her blev jeg vist ind i et stort rum med en massagebriks og en del gods placeret rundt om. Måske fungerer rummet også som opbevaring af ting til de to klinikker?

Rent og pænt, men ikke særligt indbydende.

Massagen gik i gang og den var såmænd udmærket, men der var nu ikke meget nærvær, selv om jeg forsøgte mig med alt hvad jeg kunne finde på, som kunne bryde isen.

Tidligere er der givet fine anmeldelser af stedet:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/8483-det-skal-jo-ikke-handle-om-sex-det-helearoma-thai-viby/?do=findComment&comment=59244

Så måske var det bare en lidt halvsløj dag.

Måske er standarden faldet, - det er set før.

/Soi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...