Hop til indhold

Recommended Posts

Skulle have været forbi Thai Thani i torsdags og fik aftale i huse via telefon og fløj afsted. Da jeg ankom stod Sum og var rigtig ked af det. Hun havde forsøgt at ringe til mig, men jeg havde ikke hørt den og hun var med en anden kunde, da hun havde kigget forkert i kalenderen. Jeg er altid utrolig flink og rar, så opmuntrede hende lidt og kørte derfra lidt i vildrede. Tænkte lidt på Ratree, men så huskede jeg at 505 havde fået et par gode anmeldelser af nyere dato og besluttede mig for at give stedet en ny chance. Det kom jeg ikke til at fortryde. Jeg blev modtaget af Jean, som blev vildt glad da hun så mig og fik ind i det store værelse lige ved indgagen. Jeg bestilte Tantra i en time og fik afregnet 500. Hun var super veloplagt og da hun kom tilbage efter at have afleveret pengene og så min røv (jeg lå nu på maven på briksen) udbrød hun et stort "uhhhhmmm" og greb om den med begge hænder og gav et ordentlig klem og sagde "mine". Hun spurgte efter ca. 10 min. massage om jeg ville betale 1.000 ekstra og så få den helt store tur. Jeg takkede ja og så skal jeg ellers love for tingene tog fart. Hun fik mig vendt om og begyndte at køre min pik af på hendes fisselæber. Det er noget af det frækeste jeg ved og vi begyndte nu på en 69'er efterfulgt af sex i alle mulige og umulige stillinger. Der blev suttet, kneppet osv. i alle huller og hun kom en del gange, specielt når jeg i mine pauser brugte fingrene de helt rigtige steder. Efter en times tid var vi helt færdige og tog et bad sammen. Vi snakkede herefter lidt om stort og småt. Hun er 41 år, 147 cm. høj og bor i Sverige. Hun snakker kun lidt dansk, men ok engelsk. Det var skide sjovt og dejligt og jeg har udeladt nogen detaljer, som jeg ikke synes jeg vil dele med andre, men de gjorde bestemt oplevelsen noget nær perfekt. Jeg kommer helt sikkert igen og gerne snart.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der var anal med og det virkede som om hun faktisk næsten nød det mere, der kom i hvert fald et par "fuck this makes me horney" et par gange. Hun har i øvrigt en stram røv - så er du advaret ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Wauv hvor frækt - fantastisk anmeldelse. Tak.

Thaistederne er sgu nogle spøjse størrelser, som oftest byder på overraskelser af den ene eller anden karakter, og som så mange andre steder, så kommer man RIGTIG langt med et smil og god opførsel.

-Maestro

Redigeret af Maestro

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Skulle have været forbi Thai Thani i torsdags og fik aftale i huse via telefon og fløj afsted. Da jeg ankom stod Sum og var rigtig ked af det. Hun havde forsøgt at ringe til mig, men jeg havde ikke hørt den og hun var med en anden kunde, da hun havde kigget forkert i kalenderen. Jeg er altid utrolig flink og rar, så opmuntrede hende lidt og kørte derfra lidt i vildrede. Tænkte lidt på Ratree, men så huskede jeg at 505 havde fået et par gode anmeldelser af nyere dato og besluttede mig for at give stedet en ny chance. Det kom jeg ikke til at fortryde. Jeg blev modtaget af Jean, som blev vildt glad da hun så mig og fik ind i det store værelse lige ved indgagen. Jeg bestilte Tantra i en time og fik afregnet 500. Hun var super veloplagt og da hun kom tilbage efter at have afleveret pengene og så min røv (jeg lå nu på maven på briksen) udbrød hun et stort "uhhhhmmm" og greb om den med begge hænder og gav et ordentlig klem og sagde "mine". Hun spurgte efter ca. 10 min. massage om jeg ville betale 1.000 ekstra og så få den helt store tur. Jeg takkede ja og så skal jeg ellers love for tingene tog fart. Hun fik mig vendt om og begyndte at køre min pik af på hendes fisselæber. Det er noget af det frækeste jeg ved og vi begyndte nu på en 69'er efterfulgt af sex i alle mulige og umulige stillinger. Der blev suttet, kneppet osv. i alle huller og hun kom en del gange, specielt når jeg i mine pauser brugte fingrene de helt rigtige steder. Efter en times tid var vi helt færdige og tog et bad sammen. Vi snakkede herefter lidt om stort og småt. Hun er 41 år, 147 cm. høj og bor i Sverige. Hun snakker kun lidt dansk, men ok engelsk. Det var skide sjovt og dejligt og jeg har udeladt nogen detaljer, som jeg ikke synes jeg vil dele med andre, men de gjorde bestemt oplevelsen noget nær perfekt. Jeg kommer helt sikkert igen og gerne snart.

​Fed beretning:-P

Havde hun tilfældigvis tilligemed et "godt bryst";-)??

Del dette indlæg

Link til indlæg

I lørdags ville jeg lige forbi for at hilse på Jean igen, men hun var desværre ikke på arbejde. En anden sød pige (fik desværre ikke hendes navn) som var på ca. samme alder, fik med sit dejlige smil og imødekommende væsen mig hurtigt til at glemme Jean og tage chancen. Jeg bestilte en times tantra til 500,- da jeg lige skulle se hende an. Inden jeg tog afsted havde jeg vasket mig MEGET grundigt og spulet røv 4 gange, da jeg egentlig lagde ud med at det var tid til et ladyboy besøg, men jeg kunne simpelthen ikke beslutte mig for nogen og blev doven. Det skulle vise sig at være en god idé. Pigen lagde ud med nogen meget mærkelige tilfældige hurtige strøg hen over min røv. Efter et par minutter begynde at pirre mit røvhul og ca. 5 min. inde i "massagen" havde hun pirret mig så meget, at jeg nærmest lå på alle fire. Så begyndte hun ellers at kneppe mig - først med én finger, så med to, så med tre og til sidste havde hun næsten fire fingre helt oppe i røven på mig. Det føltes faktisk meget li at blive kneppet af en ladyboy, så hurra for det. Hun blev vildere og vildere og efter 25 minutter bad hun mig vende mig om og der var jeg faktisk så liderlig at hun kunne have fået mig til hvad som helst. Hun lagde sig ind over mig i en slags 69'er og begyndte så igen at kneppe min røv samtidig med hun hev mig i pikken. Hun havde en lårkort kjole på, som jeg løftede op og en super lækker røv mødte mine øjne. Hun havde grå g-strengstrusser på og efter lidt massage uden på trussen, hev jeg dem til side og begyndte at kneppe hende med fingrene. Jeg har virkelig styr på det med fingrene, så stemningen røg i vejret og det lykkedes mig da også at give hende en enkelt orgasme. Kort tid efter kom jeg - jeg ved ikke noget mere liderligt end at give en kvinde orgasme. så var det ellers i bad osv. Da jeg skulle til at gå slog det mig jeg kun havde betalt de 500,- og hun havde ikke bedt om mere eller antydet noget, så jeg gav hende 300,- ekstra og hold da fest hun blev glad. Skøn, skøn tur og 505 har i den grad fået mig tilbage som fast kunde.

Redigeret af Rambuk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rambuk - hende som du ikke kan huske navnet på?
Er det måske kommet tilbage til dig? For hende vil jeg sagtsusme gerne prøve som min første tur!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har være forbi og prøve kinnarees nuro gel massage og det er da ok frækt Men jeg syntes ikke det er penge værd selv om der var god kemi mellem mig hende Men Det er prøvet ....Smiler 

Vil sige hvis man vil prøve sådan en tur med nerogel så syntes jeg Susan er den bedste 

Hmm kan ikke indsætte link men søg herinde så kommer hun frem 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...