Hop til indhold
Olof51

Avelyn Love

Recommended Posts

Hej! Hon är en mycket fin söt och sexig Ts-tjej med en rejäl doning. Jag träffade henne i Stockholm. Hon reser lite överallt bla Malmö, köpenhamn, Stockholm tror även Göteborg. Väl värt att träffa. En tjej man skulle vilja gifta sig med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen! Hon har över 20cm och väldigt tjock, en riktig hammare ;) . Den var riktigt fin. Och rumpan var underbar. Har du några tips på schysta t-tjejer? Bor du i skåne eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej där. Bor i Gbg. Har tyvärr inga tips då jag inte har prövat någon ännu...men det kanske kommer.

Oj då över 20cm och väldigt tjock......det låter mycket det...menar du att det är sant?? Vågar man testa en så stor och tjock första gången tror du?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej anders T...jag testade Avelyn i Köpenhamn. Hon var en fin trevlig shemale med en ordentlig kuk mellan benen...en riktig hammare som du beskriver. Vi hade en trevlig stund som tyvärr blev kort om tid då hon blev försenad. Hammaren var skön o härlig att suga men jag klarade inte att ta emot den....nybörjare som jag är. Men hon red mig med skön inlevelse och när jag var nära så drog jag ut kuken och sprutade över hennes små fina bröst.

Ska upp till Stockholm senare i höst och tänker testa en där....om jag hittar nån trevlig...har du nåt tips?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...