Hop til indhold
Fisseslikkeren

Hvilke ludere ville du ikke røre med en ildtang?

Recommended Posts

Jeg ville springe gadeludere over, da jeg tænker, at de må være beskidte. Desuden vil jeg helt gå uden om bedrevidende kællinger, der forhåner og mobber andre i åbne fora. Så kan de være nok så lækre og roste, men jeg er en af dem, der ikke tænder på ondskab.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Feeeed tråd!!!! Lad os skrive om alt det vi hader og ikke kan udstå.... jeg står faktisk lige og mooner lidt imens..... det synes jeg hører sig til. :D :D

Men ok.... jeg HADER kvinder der har tænder i fissen. Det går så ondt når de bider :D

God dag Fissesliker.. slik lidt solskin og smil til din nabo.. det varmer sådan :D

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville springe gadeludere over, da jeg tænker, at de må være beskidte. Desuden vil jeg helt gå uden om bedrevidende kællinger, der forhåner og mobber andre i åbne fora. Så kan de være nok så lækre og roste, men jeg er en af dem, der ikke tænder på ondskab.

​Er det en eller 2 herindefra du hentyder til ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Feeeed tråd!!!! Lad os skrive om alt det vi hader og ikke kan udstå.... jeg står faktisk lige og mooner lidt imens..... det synes jeg hører sig til. :D :D

Men ok.... jeg HADER kvinder der har tænder i fissen. Det går så ondt når de bider :D

God dag Fissesliker.. slik lidt solskin og smil til din nabo.. det varmer sådan :D

​Takker. Vagina dentata er noget grimt noget. Jeg fik lige en omgang silkeblød hustrufisse på hjemmebane og en god guffer, derfor er jeg i så godt humør nu.

Jeg slikker ikke sol - kun fisse. Og jeg smiler aldrig til naboen - hun er en sur gammel kælling og ligner en stodder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bryder jeg mig ikke om tatoos, kunstige bryster, piercinger specielt i fissen eller brysterne ( Aaaadd det er klamt ).

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Takker. Vagina dentata er noget grimt noget. Jeg fik lige en omgang silkeblød hustrufisse på hjemmebane og en god guffer, derfor er jeg i så godt humør nu.

Jeg slikker ikke sol - kun fisse. Og jeg smiler aldrig til naboen - hun er en sur gammel kælling og ligner en stodder.

​ha ha ha.. Vagina dentata. Du er ikke uden humor FIsseslikker :D

Jeg tror nabokonen er så sur fordi du aldrig smiler til hende :D :D

 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Piger som stinker også "ud af munden" er turn off !

​Hvad med mænd der stinker :D :D:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Dem knalder jeg heller ikke.

Det gør jeg heller ikke :P ... men man møder dem af og til når man er til GB og sexparties....... man skal bare gå efter lugten :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg var for nyligt sammen med en mørkhåret godte. Ok langt mørkt kraftig hår. De sødeste brune hundeøjne. slank uden på nogen måde at være skinny, flotte velsidende b skåls bryster med de dejligste små faste vorter, 165 cm høj og rigtig sød ved Havne på den HELT rigtige måde!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hun skulle nydes fuldt ud!!!!

Lidt kys og kælen kigge i øjnene. Fik hende til at ligge på maven. Popoen var så fast så da jeg spredte hendes ben kom fissen med de fine læber så flot frem. For enden en stram stjerne, som ikke blev brugt til noget uartig, hvilket syn…. noget at prale af nede på Molen, ingen tvivl!

Hun virkede som en, som fandt sig godt tilpas med Havne var Styrmand på Skibet, sådan en chance skal man jo gribe. kørte lette berøringer rundt på hende kombineret med kys. undersøgte hende og nød hende.. specielt området ved korsbenet kunne frembringe de dejlige små myrepatter og hun blev lidt urolig. Bagbenet, nakken og tricep (bagarm) var ligeledes et hit. Fik hende til at ligge i en Doggy med hovedet i madrassen og denne lækre faste popo strittende i vejret. ÅHHHH hvilke nogle flashbacks man kan få. Livet er sgu skønt! Her blev popo og specielt bagbenene sensible. en hånd ind imellem benene på hende, op og kærtegne brysterne tilbage og rundt fissen og røre lidt rundt imens hun åbner sig mere og mere frækt. lidt kys på ballen hvor jeg nærmede mig stjernen mere og mere for til sidst at give hende en god slikketur. Først blev hun lidt overrasket, men så…. så var hun fuldt med på ideen og lå os nød det på en måde så man ikke var i tvivl om det!

fik hende til at vende sig. Her bandt jeg hende med armene over hovedet. Altså et frækt syn!!!! hun lå og smilede… ikke den store modstand :-) kærtegnene brysterne og rundt med udflugter til fissen. Halsen var meget sensibel og hun fik det dejligste udtryk i ansigtet når man brugte lidt tid på den. flere udflugter til fissen. lårene var også et hit. Til sidst blev det til den længe ventede slikketur af hende… hvorefter hun fik en Havne op, som gav et lille kys og sagde tak for oplevelsen. Hun var lidt rundt på gulvet ovet hun ikke skulle lave noget… men lidt pludder og pladder medførte hun nok overledede det og sagde selvtak.

Se hende ville jeg ikke rage på med en ildtang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! da slet ikke hvis den havde været i gløderne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! for vil meget gerne tilbage til hende. Gad vide hvordan hun ville se ud, hvis hun havde været bagbundet imens hun lå der i doggy 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Klart moderen til mine børn, i mange år benyttede jeg kliche´en om at hun var en billig luder, indtil jeg for nogle år siden, undskyldte og beklagede at jeg havde kaldt hende en billig luder, sandheden var jo, som jeg forklarede hende,  at hun uden sidestykke var den dyreste luder jeg nogensinde har benyttet. ( Der kan være omkostninger ud over penge).

 

Men ellers de arbejdene piger, der sælger sex uden condom.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...