Hop til indhold

Recommended Posts

Der bliver spurgt på hende i efterlysninger og selv om det er et stykke tid siden jeg besøgte hende, vil jeg da lige give min anmeldelse

https://annoncelight.dk/showad/174788

 

Hun bor midt i Viborg i et almindeligt villakvarter. Jeg blev bedt om at holde ca 100 meter derfra og ringe til hende. Det gjorde jeg så, men hun tog ikke telefonen. Jeg prøvede 3 minutter efter og hun tog den stadig ikke. Eftersom jeg kommer fra området bestemte jeg mig for at jeg ikke ville holde der til skue, så jeg kørte væk, ca 3 minutter senere ringede hun og sagde at hun var kommet bagefter med at hænge vasketøj osv op, men bare kom nu. Det tog så lige nogle minutter før jeg kom, skulle jo vende bilen og tilbage.......... det blev hun så sur over, jeg skulle jo holde de der 100 meter derfra og vente.

Så skulle hun ind i stuen med penge, hun skulle drikke noget vand og undskyld mig, men kæften gik bare på hende hele tiden! Da vi endelig kom til det frække var min lyst faldet lidt. Så begyndte hun at sutte, eller jeg skal nok sige mishandle min pik. Hun flåede løs i den og tænderne rev i den. 

Nå men jeg fik hende lagt ned og stak pikken op i hende. Hun råbte og skreg og jeg blev simpelthen nødt til at lukke af og forsøge at tænke på en anden pige. Jeg kom da til sidst og mens hun stadig snakkede løs, skyndte jeg mig i tøjet og VÆK!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest singelmanden

Har også prøvet hende og fik ca samme omgang som dig. Hold jer væk!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, der er delte meninger om Malene, man må sige hun går "all in" - nogle kan klare det - og nogen løber skrigende bort - men alle får en oplevelse for livet :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bestbareback

Hvordan er hendes krop?Og ansigt?ALtså;tænker på udseendet;om man kan tænde på hende eller?

Jeg ved godt at vi tænder på noget forskelligt herinde;men jeg har nu stadig lyst at prøve hende;jeg har en svaghed for piger der kan squirte.............

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan er hendes krop?Og ansigt?ALtså;tænker på udseendet;om man kan tænde på hende eller?

​Hun er sådan lidt "Lilleragtig" - du ved "Ensom dame 40 år" ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...