Hop til indhold

hotel/motel ml. horsens og århus

Featured Replies

Skrevet

Hej 

ved ikk om jeg har placeret min efterlysning rigtig, men håber på hjælp alligevel:)

Er her nogen som kender til et hotel el motel, i Horsens, Skanderborg eller her omkring, hvor man diskret kan lege et værelse til at invitere en gp eller b ven til.

Det skal være billigt og diskret med mulighed for at kunne gå til fra tog station.

Håber på jeres hjælp, god dag

Skrevet

Jeg kan da byde ind med, at det ser skidt ud mht gå-afstand i Skanderborg. Med mindre, at I har usandsynligt gode ben. Men er du ude i noget med hotel, så betyder 100 kroner til en taxi vel også mindre? 

Skrevet

Der er fint motel uden for skanderborg mod Horsens på det de lokale kalder den Gamle Horsensvej MEN det er ikke i

gå afstand fra stationen, tag en taxi det er diskret og pænt rent

Skrevet
  • Author

Ok Ja taxa til en 100 kr er selvfølgelig ikke galt, det vigtige er nok stedet er fint og diskret og til få penge:)

Tak for indput

Skrevet
  • Author

Er der evt et i omkring Århus? Igen billigt og diskret.

Skrevet

Hej ungfyr27

Der er et motel i Hadsten, tæt på banegården

Men adolf

Skrevet

Korning Kro, Horsens, men måske lidt svær at komme til uden bil / taxi. 

Knus Pia

Skrevet

Bruger du selv Korning Kro Pia ?? Bor ikke så langt der fra og ville jo være let at besøge dig der :-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.