Hop til indhold

Randersvej 7 Århus N

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har prøvet Randersvej 7 Århus N??

• 5 months later...
Skrevet

Kvaliteten varierer kraftigt på stedet. Man kan være heldig at ramme stedet på en god dag, men også det modsatte...!!

Har oplevet god, pirrende massage og gode afslutninger, men OGSÅ oplevet ligegyldigt oliesjask og uinspirerende HJ. 

Det er en blanding af et par faste, midaldrende thai-kvinder (der er relativt gode til deres håndværk) og skiftende, yngre thai-kvinder, der typisk er smukkere, men også mere uengagerede. 

Skrevet

Hmm

ved godt at jeg skrev no go i maj MEN

jeg var der i sidste uge og fik en super gang massage af en pige der hedder june. hun er 35 år og lækker velholdt. Jeg fik ingen ekstra da jeg kom lige fra asia jordbrovej af. Kan ikke anbefales.

Men june tager jeg gerne nogle flere gange med hun er sød flor smilende taler dansk og kan massere.

venligst.

Ps har også været der hvor der kun er 2 halvgamle trunter der gerne vil rykke dig p..... er sågar blevet tilbudt 2 damer der på engang. men det er en anden hiostorie.

Venligst 8000

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.