Hop til indhold

Recommended Posts

Kvaliteten varierer kraftigt på stedet. Man kan være heldig at ramme stedet på en god dag, men også det modsatte...!!

 

Har oplevet god, pirrende massage og gode afslutninger, men OGSÅ oplevet ligegyldigt oliesjask og uinspirerende HJ. 

Det er en blanding af et par faste, midaldrende thai-kvinder (der er relativt gode til deres håndværk) og skiftende, yngre thai-kvinder, der typisk er smukkere, men også mere uengagerede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm

ved godt at jeg skrev no go i maj MEN

jeg var der i sidste uge og fik en super gang massage af en pige der hedder june. hun er 35 år og lækker velholdt. Jeg fik ingen ekstra da jeg kom lige fra asia jordbrovej af. Kan ikke anbefales.

Men june tager jeg gerne nogle flere gange med hun er sød flor smilende taler dansk og kan massere.

venligst.

Ps har også været der hvor der kun er 2 halvgamle trunter der gerne vil rykke dig p..... er sågar blevet tilbudt 2 damer der på engang. men det er en anden hiostorie.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...