Hop til indhold
Gæst

Mine oplevelser med Sugardaters

Recommended Posts

Gæst

Det var dagen efter min fødselsdag.

Solen skinnede og der var ikke en sky på himlen. Jeg havde aftalt at mødes med en sugarbabe, som jeg havde skrevet sammen med på sugardaters.dk. Jeg har ellers ikke haft det store held på denne dating side og først efter 7 måneder og 1652 kr. fattigere lykkedes det endelig at få en date med en SB.

Pigen som jeg skulle mødes med opfyldte de fleste af de krav, som jeg havde til udseende. Hun havde selvfølgelig store bryster, så godt ud, men hun var ikke nogen “babe”. Det der fangede mig var alle de mange frække og forførende billeder og især dem, hvor hun poserede i nedringede bluser og kjoler. Profilteksten var derimod uvedkommende, kedelig, kort og u-inspirerende. Der var ingen beskrivelse af hendes personlighed og det seksuelle var nærmest ikke tilstede, men egentlig var det også lige meget, da jeg prioriterede det visuelle.

Pigen boede lidt udenfor Århus (jeg bor i Aalborg). Af diskretions-hensyn vil jeg hverken dele adresser eller andre personlige oplysninger hverken her på siden eller over PM.

Jeg beskriver blot min oplevelse.

Jeg var selvfølgelig pænt nervøs men også spændt. Jeg havde aftalt at mødes med hende om kl. 15:30 og prisen vi havde aftalt lød på 2500 kr. for 1.5 time. Jeg tog toget, da jeg ikke har bil. Jeg valgte at tage cyklen med i toget, da der var meget langt mellem den station som lå tættest på stedet, hvor pigen boede. Da jeg ankom til stationen fik jeg pludselig travlt. Jeg havde beregnet for lidt tid til cykelturen og der var et godt stykke vej mellem stationen og der hvor pigen boede og da GPS’en på min smartphone viste at jeg blev 15 - 20 min forsinket blev jeg stresset. Planlægning har aldrig været min stærke side.

Da jeg endelig ankom til den lille by hvor pigen boede, var jeg stærkt forpustet og svedte voldsomt efter at have trådt så hårdt i pedalerne. Problemet var nu at finde præcis det hus, hvor pigen boede i og jeg måtte spørge om vej, da GPS’en drillede. Bevares det var langt ude på bøhlandet og GPS’en mente åbenbart at jeg skulle krydse en mark. Heldigvis var der en venlig person i nærheden, som kunne dirigere mig til den gade, hvor pigen boede. Da jeg endelig ankom til huset var min forsinkelse på samlet 25 min. Så meget for god planlægning.

Pigen tog godt imod mig og gav mig et kram, og jeg undskyldte forsinkelsen og hun sagde det gjorde ikke noget, men gjorde desuden opmærksom på, at hun var nød til at slutte kl. 17, som aftalt. Det betød at jeg kom til at betale 2500 kr. for en time. Nok den største pris jeg nogensinde har betalt for en times intimt samvær, men sådan er det jo, når man selv er skyld i forsinkelsen. Nok om det.

Pigen var i virkeligheden lidt mere buttet end hun så ud på billederne. Desuden så barmen lidt mindre ud i virkeligheden og disse detaljer kom jeg først til at tænke over efter besøget. Vi gik ind i hendes stue og jeg kunne se at der var visse detaljer i indretningen som indikerede at hun ikke boede alene. Vi satte os i sofaen og nød et glas rødvin fra en flaske som jeg havde taget med. Efter at have taget en slurk, tungekyssede vi lidt og hun tog sin trøje af og min pik blev meget stiv da hendes store kasser kom til syne. Jeg startede med at gramse på dem og slikke dem. Hun bad mig om at tage mine bukser af og det gjorde jeg. Pikken var godt stiv nu og hun begyndte at sutte på den og det var virkeligt et dejligt DYBT blowjob, hvor hun tog den langt ned i halsen og heldigvis, var det uden gummi. ;-) Jeg var faktisk lidt usikker på det sidste, da det ikke var aftalt på forhånd.

Jeg vil ikke gå ret meget mere i detaljer med det seksuelle, men jeg fik heldigvis også lov til at køre den af mellem brysterne på hende og leverer en ordentlig ladning sperm udover dem ;-) Det er altid et must for en bryst-mand som mig.

Mødet blev afsluttet på behagelig vis og jeg tog den lange cykeltur tilbage til togstationen.

Efter 7 måneder på sugardaters har jeg nu afmeldt mit abonnement. Jeg har haft flere kontakter derinde, men det er kun en der er mundet ud i et enkelt møde. I julen 2014 havde jeg ellers en rigtig god dialog med en SB og vi aftalte at mødes engang i starten af det nye år. Desværre meldte hun fra da jeg spurgte hende igen i starten af januar 2015.  

Jeg synes, at det er meget lidt værdi jeg har fået for min penge, når man tænker på at for de 1652 kr. som abonnementet samlet har kostet i perioden, kunne jeg have fået en time hos en dansk GP. Jeg går derfor nu tilbage til det normale GP-marked, men jeg er kun interesseret i storbarmede GPs, der huserer i nærheden af Aalborg.

Det er træls og dyrt med lang transport tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

God beskrivelse, hun lyder lidt "prof" synes jeg. Langt fra en glad amatør der søger en lejlighedsvis Sugardaddy.

Til den pris ville jeg have forventet at der ikke blev kigget på uret indenfor rimelighedens grænser, Du burde ialtfald have haft den tid du havde betalt for + tid til et bad og en kold drik da du ankom. Hun burde da være beæret over at du strider dig frem på cykel og med tog og have givet dig et bad og god tid bagefter.

"fik heldigvis også lov til at køre den af mellem brysterne på hende" jamen det manglede da bare til den pris.

Fuck - en øv oplevelse.

Billederne har nok være photoshoppet. Måske har du været lidt for specifik mht udseende mv. så du er røget i "fælden" hos prof piger der ved hvad mænd tænder på i annoncerne. Der er faktisk ikke ret mange ægte storbarmede piger, så hvis du slækker lidt på kravene kan det være at selve resten af oplevelsen bliver bedre.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

God beskrivelse, hun lyder lidt "prof" synes jeg. Langt fra en glad amatør der søger en lejlighedsvis Sugardaddy.

Til den pris ville jeg have forventet at der ikke blev kigget på uret indenfor rimelighedens grænser, Du burde ialtfald have haft den tid du havde betalt for + tid til et bad og en kold drik da du ankom. Hun burde da være beæret over at du strider dig frem på cykel og med tog og have givet dig et bad og god tid bagefter.

"fik heldigvis også lov til at køre den af mellem brysterne på hende" jamen det manglede da bare til den pris.

Fuck - en øv oplevelse.

Billederne har nok være photoshoppet. Måske har du været lidt for specifik mht udseende mv. så du er røget i "fælden" hos prof piger der ved hvad mænd tænder på i annoncerne. Der er faktisk ikke ret mange ægte storbarmede piger, så hvis du slækker lidt på kravene kan det være at selve resten af oplevelsen bliver bedre.

 

​Hej Nylonlove 

"Af skade bliver man klog, men sjældent rig". Er det ikke sådan man siger ?

Jo jeg tror også at det var en mere eller mindre proff pige jeg havde med at gøre.

Jeg er dog ikke helt enig med dig i, at det var en klar ØV oplevelse.

Det er altid en stor overvindelse for mig at være sammen med en kvinde og jeg oplever noget nyt hver gang :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...