Hop til indhold
Draco2000

Liberty i Berlin, Leonie

Recommended Posts

Et rigtig godt sted. 

Liberty ligger ud til den store, firsporede Martin-Luther-Strasse (nummer 14) tæt ved siden af flatrate-klubben Caligula, men i Berlin er forholdet til prostitution mere afslappet. Da jeg gik hen til døren, kom en anden gut ud og ønskede mig held og lykke :)
Jeg gik op til bygningens anden sal og kom ind i venterummet, hvorefter en lind strøm af ti piger kom ind og præsenterede sig, alle i forskellig højde, farve, alder osv. Et par af dem drejede næsten om på hælen, før de gav hånd, men en pige ved navn Leonie var særligt smilende og imødekommende, så hende gik jeg med.
http://libertyberlin.de/leonie.html
 
Jeg fik et bad og gav €40 for 20 minutters blæs og knald (med regnfrakke). Hun informerede om, at ting som kys og superfransk kostede ekstra, men der var ikke noget mersalg over det, og hun var ikke skuffet over, at jeg blev ved de €40. Og selv om jeg ikke havde fået barberet mig i et par dage før (jeg havde glemte shaveren hjemme) så var hun meget ivrig og intens i sit franske. Og da hun begyndte rideturen, gav hun den også gas, lå og stønnede ind i mit øre, og gav mig en rigtig god tur. 
De 20 minutter forsvandt som dug for solen, og det var alt i alt positivt og noget, jeg havde gentaget, hvis jeg ikke skulle hjem dagen efter.
 
Et lille tip: Jeg bad om et bad, før jeg fik tilbudt det, og pigen sagde til mig, at det var noget, der gjorde dem ekstra interesserede. Så husk at spørge om et bad selv, så er I kommet godt fra start med tøserne der :)
 
Jeg kan kun bifalde, at man kan få taget trykket for sølle 300, hvis man vil. Berlin har fat i noget ;)
 
Pigen:
Personlighed: 10/10. Intet negativt, åben, sød, god til engelsk og fik mig til at føle mig velkommen med det samme.
Ansigt: 8/10. Sødt smil, pæne øjne og tænder. En lille smule østeuropæisk over det, hvilket jeg fandt tiltrækkende ved hende.
Krop: 8/10. Hun var lidt buttet, hvor jeg selv foretrækker en lidt slankere model. Og så havde hun lidt større brystvorter end normalt. Men det er jo smag og behag. Og hun ligner sine billeder ret præcist.
Præstation: 8/10. Hun lod til at gøre sig rigtig umage med at få mig gejlet og op og gik rigtig til makronerne efter endt opvarmning. Ikke nogle vilde eller avancerede tricks eller teknikker, men lystfuld og indlevende. 
 
Stedet har tonsvis af piger og to etager, så chancen for at finde en sød pige er stor, men der vil helt naturligt også være nogle, der ikke lige er vilde efter dig.
 
Kommer jeg til Berlin igen, skal jeg helt sikkert derhen igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter hjemmesiden at dømme er det da et rimeligt seriøst sted, og med ret mange piger.

Der burde da snart laves en liste eller Google Map med bordeller i Berlin. Bl.a. NylonLover har også berettet fra nogle steder, der så interessante ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde nøjagtigt den samme oplevelse på stedet, pigerne kommer ind og giver hånd, og siger deres navn, jeg var mundlam efter præsentationen af 12 piger, den ene mere lækker end den anden.

Faldt for en lille petit tysker, som jeg lige fik ind til en ny hilsen, da jeg havde glemt hendes navn.

 

Pænt og lækkert bordel med fin service, også ligger det jo centralt tæt på Ku`Damm og KDW

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...