Hop til indhold
Gæst

Gangbang mandag d. 4/5 syd for Aalborg

Recommended Posts

Gæst

Gangbang d. 4. maj 2015 - 3 timer i paradis 

 

Velskabt ung 25-årig sygeplejerske med taljelangt lyst hår, 170, 59 kg, 80b i bh og glatbarberet der sutter eller åbner munden og kan gagges, spreder benene til den lystne hule og tager imod analt, men med forsigtighed.

 

Er til blide lege krydret med let dominans og tåler et klap i røven, dog INGEN sperm i munden, men gerne i ansigt eller andre steder og er I rigtig frække kan jeg få sprøjteorgasmer. 

 

Behandl mig med venlighed, værdighed og respekt så inviterer jeg til leg igen.

 

Gangbang - mandag d. 4. maj 2015 - kl. 11.00 - 14.00

Sted: Syd for Aalborg / Nord for Hobro...

Pris for, at deltage: 1.500,-

Minimum 10 deltagere og for få tilmeldinger = aflysning. 

 

 

Interesseret? Smid en mail til [email protected] ASAP eller søg efter hende med mail på FB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

fint intiativ ,men der mangler billeder og der skal nok fremover meldes ud noget før tror jeg :) prisen er nok lige i overkanten .men håber det lykkes for jer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg dukkede op sammen med en anden mand og kunne fornemme at det ikke lige var mig... Så jeg sagde det som det var og fik pænt lov at trække mig igen ;) Så ja - bedre reklame ville helt klart nok have hjulpet...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg dukkede op sammen med en anden mand og kunne fornemme at det ikke lige var mig... Så jeg sagde det som det var og fik pænt lov at trække mig igen ;) Så ja - bedre reklame ville helt klart nok have hjulpet...

​Hej Aalborg Joe - det er dig der har startet tråden - hvor fandt du arrangementet oprindeligt??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Freddy8830
Ja det var en smule underligt. Jeg var faktisk i Støvring men fik aldrig adressen og måtte køre hjem ½ time senere uden sjov.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fandt det gennem et opslag herinde, hvor en fyr reklamerede for en facebook gruppe. Jeg oprettede en "falsk" facebbok konto og blev på den så inviteret til en gruppe, hvor arrangementet digurerede. Der var dog kun 15 medlemmer i gruppen i dag, så det var lidt tvivlsomt at 10 ville kunne deltage. 

 

Jeg blev bedt om at være i støvring 10.45 og afvente nærmere adresse. 10.50 rykkede jeg for adressen og fik at vide at det var på motel i støvring og at vi kun blev 2. Okay, jeg kørte derhen og ankom som sidste mand. Det var et lille lokale med 2 senge og 2 stole + et tilstødende badeværelse. Jeg hilste pænt og kunne da også godt huske pigen fra nogle annoncer fra voksenlisten.dk (forgænger til annoncelight.dk). Hun var sød/køn nok og iført frækt undertøj, som dog ikke lige var efter min smag. Efter jeg kom smuttede hun på badeværelset i et par minutter. Så sad vi to mænd og sagde i øvrigt intet til hinanden... ;)

 

Jeg havde nok bare forestillet mig at blende ind i mængden med de andre fyre til sådan et event. Derudover var den anden mand noget ældre end jeg selv  og tanken om at skulle dele hende med ham fik mig til at frygte at jeg slet ikke ville kunne tænde på situationen.

 

Der blev spurgt ind til om jeg ønskede at gå og det måtte jeg ærligt svare ja til, hvilket der blev udvist forståelse for. Lidt akavet situation, men i min verden er 1500kr mange penge at smide efter noget der kunne gå hen og blive en ommer...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke en ærgerlig historie.

Vi har ikke for meget af den slags i Nordjylland - så de skulle nok have annonceret noget før i Annoncelight. Og nævne det her selvfølgelig.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...