Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/179231

Så var parret vendt tilbage, og jeg fik booket en tid.

Nemt at finde tæt ved Herning/Vejle motorvejen, får god kørevejlednig i mailen.

Blev mødt af konen der levede op til de lovede billeder.

Hun er jo anmeldt her på sitet mange gange, mest positivt, og jeg fik såmænd også en OK oplevelse, desværre uden at det levede op til de tidligere anmeldelser, af brugerne her på euroguide.

Det øko franske var ikke videre spændende, hun ville kunne sutte på den øverste del, manglede indlevelse, hendes bryster var ømme, så ikke meget berøring her, det franske til hende var uden meget indlevelse fra hende, hun lagde sig blot på ryggen og lod sig slikke, hun var såmænd ok våd, og da hun senere satte sig ovenpå mig, var glidecreme ikke nødvendigt, hun rider udmærket, og lod sig gerne tage i forskellige stillinger inden affyring af det opsparede. :)

Hun er en ganske sød pige og prisen for 30 min til kr. 700,00 er OK.

Jeg savnede blot lidt mere engagement fra hendes side.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har aldrig oplevet andet end et kæmpe engagement, så synd at du oplevede det anderledes!

Ellers en rigtig fin anmeldelse!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har tidligere været sammen med denne skønne pige nogle gange og synes hun er meget aktiv

Kun positivt herfra. Håber hun har tid imorgen mandag men jeg har desværre ikke fået svar på min mail endnu

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hvorfor ik

https://annoncelight.dk/showad/179231

Så var parret vendt tilbage, og jeg fik booket en tid.

Blev mødt af konen der levede op til de lovede billeder.

Hun er jo anmeldt her på sitet mange gange, mest positivt, og jeg fik såmænd også en OK oplevelse, desværre uden at det levede op til de tidligere anmeldelser, af brugerne her på euroguide.

Det øko franske var ikke videre spændende, hun ville kunne sutte på den øverste del, manglede indlevelse, hendes bryster var ømme, så ikke meget berøring her, det franske til hende var uden meget indlevelse fra hende, hun lagde sig blot på ryggen og lod sig slikke, hun var såmænd ok våd, og da hun senere satte sig ovenpå mig, var glidecreme ikke nødvendigt, hun rider udmærket, og lod sig gerne tage i forskellige stillinger inden affyring af det opsparede. :)

Hun er en ganske sød pige og prisen for 30 min til kr. 700,00 er OK.

Jeg savnede blot lidt mere engagement fra hendes side.

​Har også prøver hende nogle gange, og det er rigtigt at hun ikke har den vilde motivation, og de er bare kommet til landet for at tjene nogle penge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

​Har også prøver hende nogle gange, og det er rigtigt at hun ikke har den vilde motivation, og de er bare kommet til landet for at tjene nogle penge.

Hvordan ved du at de kun er kommet til landet for at tjene penge? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Muligt de kun er kommet til landet for at tjene penge, det skal jeg heldigvis ikke afgøre, men jeg har nu besøgt konen de sidste 4 gange hun har været her, og vi har ellers altid hygget os til den store fornøjelse for mig, og ja det tager jo den tid det tager for kvalitet, men så tager jeg også derfra med et tilfreds smil om munden.

hilsen ægte ven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er da nok den mest uintelligente kommentar jeg endnu har læst herinde.

Jeg besøgte dem i går, til meget stor fornøjelse. Jeg gik derfra med et stort fjoget grin og meget ømme nosser.

Nå men efter udskejelserne på lagnet og andre steder, samt et dejligt afsluttende bad, blev jeg budt på lidt koldt at drikke.

Her gik snakken lystigt og jeg spurgte lidt ind til hvor de kom fra.

De kommer fra Argentina. så lad os prøve at regne lidt på det.

Lejen af sommerhus i 1 MDR. omkring kr. 15.000

Forbrug i sommerhus 1 MDR omkring kr. 4.000

Rejsen frem og tilbage omkring kr. 22.000

Leje af bil i Danmark omkring kr. 3.000

Broafgift omkring kr. 500

Forbrug her i Danmark omkring 8.000

Og så lige det faktum at de begge skal holde 45 dages ferie for at komme til Danmark i 5 uger.

Så har de minimum udgifter for kr. 52.500

Det er fandeme mange kunder om dagen, når de så samtidig holder fri mindst 1 gang om ugen.

Men spørgsmålet er vel egentligt om du overhovedet selv har besøgt dem, eller om du bare ikke bryder dig om udlændinge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

19.000kr for en sommerhus i den klasse, i 4 uger..... jeg har en de kan låne for det halve.... og nu skal de jo flere steder rundt i Danmark, så jeg syndes ikke du skal havde undt af dem... Håber hun kan li det, som hun giver udtryk på, og tager hjem med 20.000 til 30.000 kr. så er der vis ikke nogle grund til at klage....

Men det vigtigst er jo at hun har det godt, og dem der besøger hende....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mig bekendt skrev jeg ikke at jeg havde ondt af dem.

Det står da vist for din egen regning.

Jeg er da helt sikker på at de vil blive lykkelige hvis du kontakter dem og tilbyder dit sommerhus næste gang. Men det lejer du måske ikke ud gennem et udlejningsfirma.

Men en lille udredning siger, at hvis hun skal rejse hjem med en 20 til 30 af de store. så skal hun have 82,500 / 1200 = 69 Kunder af en time.

Så vidt jeg forstod så holder de kun åbent 22 dage i den periode. det er over 3 kunder om dagen.

JO så har du sgu nok ret STAKKELS HENDE hun vil sgu da blive slidt op.

Nej hun virker faktisk ikke som om at hun gør det for pengenes skyld. jeg tror faktisk at hun gør det fordi det tænder hende og så tror jeg faktisk at det tænder hendes mand.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er da nok den mest uintelligente kommentar jeg endnu har læst herinde.

Jeg besøgte dem i går, til meget stor fornøjelse. Jeg gik derfra med et stort fjoget grin og meget ømme nosser.

Nå men efter udskejelserne på lagnet og andre steder, samt et dejligt afsluttende bad, blev jeg budt på lidt koldt at drikke.

Her gik snakken lystigt og jeg spurgte lidt ind til hvor de kom fra.

De kommer fra Argentina. så lad os prøve at regne lidt på det.

Lejen af sommerhus i 1 MDR. omkring kr. 15.000

Forbrug i sommerhus 1 MDR omkring kr. 4.000

Rejsen frem og tilbage omkring kr. 22.000

Leje af bil i Danmark omkring kr. 3.000

Broafgift omkring kr. 500

Forbrug her i Danmark omkring 8.000

Og så lige det faktum at de begge skal holde 45 dages ferie for at komme til Danmark i 5 uger.

Så har de minimum udgifter for kr. 52.500

Det er fandeme mange kunder om dagen, når de så samtidig holder fri mindst 1 gang om ugen.

Men spørgsmålet er vel egentligt om du overhovedet selv har besøgt dem, eller om du bare ikke bryder dig om udlændinge.

​Er du deres revisor? du aner ikke hvad de har af udgifter, nu ved jeg ikke hvad stand sommerhuset er i, men uden for sæsonen kan det lejes for langt  under det halve fly biletter kan også fås billige, og ja måske er de fra Argentina men fordi de er derfra kan de jo godt være bosat i Danmark eller i Europa!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du gider at åbne dine små nuttede øjne så vil du opdage at jeg spurgte dem.

Nej vi ved ikke hvor de bor vi ved heller ikke om du er et barn en mand en kvinde eller bøsse.

Jeg fortalte dem også at 3000 om ugen er dyrt, men det er nu engang prisen. så besøg dem og snak med dem fremfor at skrive noget til en streng hvor du sikkert ikke engang har besøgt pigen.

Men nu er det jo egentligt ikke det strengen handler om så skal vi slutte den her

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes jeres regnestykker er lidt lige meget, vær nu glad for der en en kvinde der yder en god service og holder hvad hun/de lover

og billeder der ikke har været i fotoshop eller er falske . søde mennesker der fortjener respekt , der er sku ved at være for mange brok hoveder

her på siden ikke noget at sige til at nogle af " pigerne " en gang imellem får nok

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er nu glad nok for at jeg endnu engang har fået en god aftale i stand på lørdag, og hvis det ender som sidst, er det nu ikke å ringe, for så har vi begge fået noget ud af det.

hilsen ægte ven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du gider at åbne dine små nuttede øjne så vil du opdage at jeg spurgte dem.

Nej vi ved ikke hvor de bor vi ved heller ikke om du er et barn en mand en kvinde eller bøsse.

Jeg fortalte dem også at 3000 om ugen er dyrt, men det er nu engang prisen. så besøg dem og snak med dem fremfor at skrive noget til en streng hvor du sikkert ikke engang har besøgt pigen.

Men nu er det jo egentligt ikke det strengen handler om så skal vi slutte den her

​Kunne aldrig drømme om at besøge hende, hun er under min standard, men nej jeg er ikke bøsse!!! er du modtager eller giver?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var sammen med hende sidste år og havde en dejlig oplevelse , hvad det koster med hus osv er da total ligegyldig , nyd oplevelsen og kom vidner 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også haft fornøjelsen igen denne gang, og jeg overvejer, om jeg kan nå en tur mere i denne omgang.

Redigeret af Den grå

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været forbi parret idag..

Blev mødt af konen der levede op til de lovede billede og forventninger.Kun 

positivt at sige hele vejen igennem..Hun er en skøn og dejlig kvinde.Man bliver 

ikke snydt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...