Hop til indhold
Peterpedal

Hastighed på siter

Recommended Posts

Jeg har lagt mærke til at mange af trådene er ufattelig lang tid om at load efter den sidste "ned"opgradering. Det er specielt de lange tråde som volder problemer.

og bare det at skifte fra en side til en anden er en kamp. Det må vel kunne gøres bedre? Problemet var der ikke før opgraderingen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Well.

Jeg navigerer typisk tilbage til foregående side vha. funktionen forrige side i browseren.

Det er ikke bare med denne opdatering, men er faktisk kommet for lidt længere tid siden af EG-sitet nu tvinger browseren til at genindlæse sitet når man navigerer tilbage. Det er med til at gøre indlæsningstiden længere, særligt hvis man sidder på en knap så hurtig side. Jeg er ikke selv voldsomt ramt af det, men bliver lettere generet :)

Overordnet er det nye site længere tid om at loade, det skyldes et lidt smartere design og indhold der bliver dynamisk opdateret, f.eks. den enkelte tråd, eller når man læser indholdsfortegnelser etc. Det gør sitet lidt mere lækkert og moderne at se på, men det kræver naturligvis mere af internetforbindelsen og den computer man sidder ved.

@PeterPedal, du kunne overveje om du kan få lidt hurtigere sidelæsning ved at prøve en anden browser. Jeg ved ikke hvad du bruger, men en lidt ældre Windows maskine med Internet Explorer kunne jeg godt forestille mig ville være langsom :)

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidder på en 20/20 forvindelse med en forholdsvis ny computer til en fornuftig pose penge. Jeg har ingen problemer med andre sider på nettet.

Jeg syntes nu ikke sitet her har fået nogen modernisering hvad udseende angår. Men det er måske bare mig der er bagefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger Android v. 4.4.2 på min smartphone og på min tablet.

Det er let, hurtigt og det virker perfekt  til mit brug 

På min PC med Win 8 og IE v. 11 er der store problemer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tablet og mobil giver samme resultat ved mig. Langsom brug ved længere tråde. Bruger android på begge. Selv ved 4g på mobilen er det samme problem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

EG er også blevet markant langsommere hos mig, den senere tid.

Det tager x antal sekunder at åbne hver tråd, og det samme når man bruger tilbageknappen.

Jeg synes ikke problemet var der før den seneste opdatering.

Har ingen problemer med andre sider eller forums...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke kodningen på siden der er problemet? Og ikke som sådan noget grafiktungt eller andet "tungt" der skal loades. Men måske bare noget kodning der volder problemer på en masse pc´er uagtet om de er nye og med nyeste Windows osv.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...