Hop til indhold

Leena Thaimassage Horsens

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte det da jeg håbede at horsens havde fået et ordenlig sted, da jeg ankommer er der lagt op til sex og massagen er i anden række, jeg bliver modtaget af en pige der ikke har været længe i Danmark som spørger på Engelsk om jeg kun vil have massage eller helt vil skippe den. 

Jeg vælger massage som er dårlig og med fokus på at hun skal hive i banditten - Takker nej til mere da jeg ikke syndes hun er særlig køn. 

Så alt i alt ikke et godt sted.

Skrevet

Træls at høre. Jeg har godt bemærket, at der var kommet liv i kælderlokalerne i Smedegade igen, og jeg havde overvejet at teste stedet - men havde da også en mistanke om, at det nok var i den dur, som du beskriver.

Jeg kan varmt anbefale AON Wellness på Sønderbro, hvis du kommer for massagen. Her får du supersød betjening og en intim massage - uden at der er forsøg på mersalg eller at hive i banditten. Der er dog risiko for rejsning. ;-) 

Skrevet

Følger lige med er - indehaveren har jeg fået massage af for flere år siden.

Her får du supersød betjening og en intim massage - hvad mener du med "intim massage"

Skrevet

Jeg tør godt igen. Men det er nok heller ikke massage der altid vægtes højest hos mig.

Venligst 8000

Ps hvis der er nogen der har lyst til at vide mere om Faida så læs tråden fra NN massage Århus

Redigeret af 8000

Skrevet

Jeg har været der, men var med en lille thai , der var også en højere thai ... Hvilken er hvem? :)

Redigeret af SexHooked

Skrevet

Der må da vist være tale om to forskellige piger. Jeg var forbi forleden og havde på forhånd sendt en sms hvor jeg bad om en tid hos Faida, da der er skrevet positivt om hende her på EG. 

Jeg må nok sige, at jeg blev overrasket da Faida tog imod (havde lige sendt en sms, da jeg parkerede skråt overfor, om at hun låste hoveddøren op, så jeg ikke skulle stå og vente til offentlig skue. Der er temmelig trafikeret - både hvad fodgængere, cyklister og fodgængere angår) for hvilken skønhed hun er. Jeg har sjældent set så smuk en thaikvinde ;-)  Faida er meget smilende med et smukt ansigt. Da hun fik tøjet af, manglede der heller ikke noget her. Dejlige dejlige smukke naturlige strittende bryster,  som hun opfordrede mig til at lege med. Man skulle være et usædvanlig dovent svin, hvis man sad sådan en opfordring overhørig. Hun startede med at give mig et godt blow, for at vi ligesom kunne komme i gang. Herefter var det min tur til at bruge tungen. Hun virkede til at kunne lide det for hendes brystvorter var helt stive og stod lige ud fra kroppen. Det var også herligt, at hun hele tiden søgte øjenkontakt - uanset hvilken ende hun arbejdede i. De må have lyttet til 8000, for sengen var ikke blød længere, med mindre han har været i et andet lokale - men som 8000 skrev, hvem gider høre om en seng ;-)   Der er et spejl på væggen, som er vinklet, så det lige passer, når man giver den i doggy style - ret fedt ;-)   Der fulgte herefter fri leg i alle mulige og umulige stillinger. Faida virker som om hun nyder at lege. Bestemt ikke sidste gang jeg besøger denne skønhed i Horsens. For god ordens skyld skal jeg nævne, at vi sluttede af med massage, som var okay.

Oplevede i øvrigt rigtig god service, da Faida kunne mærke på mig, at kondomet var for stramt. Ja, så hoppede hun af og fandt et i passende størrelse ;-) 

Ved ikke om der er bad, for jeg spurgte ikke, da jeg var lidt i tidsnød. Stedet virker nyistandsat og rent og pænt.

Faida nævnte, at der kommer en ny pige fra Thailand om 4 uger. Hun har ikke tidligere været i Europa, så hun skulle være frisk fra fad.

Hvis I vil følge mit råd, så af sti af sted til Smedegade i Horsens. 

Hilsen 

Huaa Laan 

Skrevet

Følger lige med er - indehaveren har jeg fået massage af for flere år siden.

Her får du supersød betjening og en intim massage - hvad mener du med "intim massage"

​Når man ligger splitterragende karl jørgen, og en smuk kvinde masserer ens popo og lår, er det en ganske intim oplevelse. Faktisk kan en rygmassage også være meget intim, når den leveres med indlevelse og nærvær. Min pointe var blot, at AON ikke er en af disse steder, hvor det kun handler om at vække liderligheden, så der kan sælges mere. Hos AON er massagen og nærværet det vigtigste.

Skrevet

Det er længe siden jeg har været hos AON, men som jeg husker det var det selve massagen som er det vigtigste for hende, og at der ikke på noget tidspunkt blev antydet at der var mulighed for ekstra ydelser. Jeg besøgte AON flere gange uden at få ekstra ydelser tilbudt, dette kan selvfølgeligt have ændret sig.

Skrevet

Det er længe siden jeg har været hos AON, men som jeg husker det var det selve massagen som er det vigtigste for hende, og at der ikke på noget tidspunkt blev antydet at der var mulighed for ekstra ydelser. Jeg besøgte AON flere gange uden at få ekstra ydelser tilbudt, dette kan selvfølgeligt have ændret sig.

​Præcis. Nej, det har næppe ændret sig.

Skrevet

Men nu er det Leena Thaimassage Horsens, denne tråd omhandler, så man skal nok tilbage på sporet.

Jeg har ellers hørt meget positive toner om Leena Thaimassage Horsens, og har tænkt mig at besøge stedet, massagen skulle ikke være noget at skrive hjem og men oplevelsen og indlevelsen skulle være et besøg værd.

Jeg vender tilbage med lidt flere ord, når jeg har været i Smedegade

Skrevet

Tilbyder de b2b her

​tror alt er muligt, som jeg har forstået det - har dog ikke selv besøgt stedet endnu

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.