Hop til indhold
kongen

BUNNY VEJLE, star quality

Recommended Posts

 

http://side6.dk/resultatside/?q=bunny

Det er i en tråd under efterlysninger sandsynlig gjort, at billederne ikke er hendes. Men jeg blev mødt i døren af en meget slank og køn blondine, med næsten røvballelangt hår, sorte selvsiddende og stiletter, så jeg tænkte ikke i billeder længere, hun var helt sikkert over middel.

Havde hjemmefra besluttet at tage pakken med GFE, dildoshow mm. til 1000 kr. for 40 minutter, og fik også lige forhandlet mig frem til afslutte med at creme hende i skærmen, det gik næsten for nemt.

Vi smed det hele undtagen de selvsiddende, og hoppede i seng, hun startede med en lille dildo, senere fik jeg også lov at være maskin-fører, på en lidt større dildo, og da hun lå til det, fik jeg en ordentlig gang slikfisse, hvorefter hun gik i gang med det superfranske til ug med kryds og slange, hver gang det var lige ved at blive megafransk holdt hun små pauser, og tog en tur omkring løgposen. Nu var det tiden til sex, startede med missionær efterfulgt af doggystile, hvilket jeg ikke holdt til længe, men af med gummiet og hun spillede mig af ud over hendes ansigt, og tværede pikken rundt i cremen.

Som en lille ekstra gevinst, tror jeg hendes bryster er ægte, de var i hvert fald meget bløde. Og hun kysser, ikke tantekys, men jeg blev i den grad bund-snavet.

Og nu skulle jeg jo til at give karakter, men det vil jeg afstå fra, hun sprænger skalaen

Køn, slank og sexet pige, der ved hvordan det skal gøres. hun kan anbefales!

Del dette indlæg


Link til indlæg

God anmeldelse Kongen, lyder som noget man burde prøve!

​Tak! Pigen og stedet bliver kraftigt "nedgjort" i en tråd under efterlysninger, derfor har jeg lavet en meget detaljeret anmeldelse, der yder hende bedre retfærdighed.

Jeg mener bestemt, hun er toppen, sammen med Claudia, Kati, alessia m.fl.

Så tag bare trygt afsted, du møder en slank, imødekommende, sød og sexet kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde godt læst den i efterlysninger hvilket faktisk havde gjort jeg ikke havde taget kontakt, men efter at have læst din fortjener hun da et besøg!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt denne skønhed nu, blev dog frabedt at skrive om hende så det vil jeg respektere. 

Gik derfra med et smil på læben.

TheCaptain

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...