Hop til indhold

bunny vejle

Featured Replies

Skrevet

For ikke at lyde bitter og mopset og sur over 1000kr smidt ud af vinduet !

FAKE ! alamerende dårlig service samt billederne er misvisende ala forventer "Helena Christensen" du møder en mandelig fisker fra Esbjerg !

Men hey jeg skulle ha set det komme ! Sydhavsø gudinde billeder til et sølle søgeligt sted  i "vejle "

men hey jeg er ikke bitter :-(

mvh

Monaco

Skrevet

For ikke at lyde bitter og mopset og sur over 1000kr smidt ud af vinduet !

FAKE ! alamerende dårlig service samt billederne er misvisende ala forventer "Helena Christensen" du møder en mandelig fisker fra Esbjerg !

Men hey jeg skulle ha set det komme ! Sydhavsø gudinde billeder til et sølle søgeligt sted  i "vejle "

men hey jeg er ikke bitter :-(

mvh

Monaco

​Hvis jeg møder en mandlig fisker fra Esbjerg, går jeg bare igen, ingen grund til at tjekke servicen ud

Skrevet

Nu inden Kongen tænker små tanker omkring undertegnede så understregede jeg blot målestoksforholdet fra gudinde til malkepige. ikke at malkepiger ikke kan være smukke men anyways.

Vi har alle flere eller få besøg hvor man i bagklogskabet klare lys tænker "but why did i do that!"

Jeg syntes bare sådan at der efterhånden på denne side er flere og flere jeg selv inklusiv må tænke en ekstra gang "er det nu virkelig en gude smuk gudinde med billeder der er en blanding mellem Katja kean/Helena christensen og Jenna jameson, som arbejder på et lille bitte sted i ydrekanten af provinsen.....

men hey erfaringen rigere er jeg....

En af de faste brugere af siden gav mig 3 regler omkring besøg af ukendt GP-

1) kig efter tideligere anmeldelser af pige.

2)ser hun for godt ud til at være sand så 9/10 er er den en fuser

3)vil du ha kvali service og smuk pige så må du også betale derefter... ps"alt under 30min så gider pigen ikke yde the extra mile service"

mvh

monaco

Skrevet

Besøgte pigen i går,

Billeder fake, sagde også til hende jeg syntes det var synd hun brugte fake billeder af at tænke på hvor SMUK hun egentlig var, en pige man vil vende sig om på gaden med garanti.

Jeg havde en super fin oplevelse med hende, det kunne ligesågodt have været en pige fra privat/diskret som er kendt for super højt service niveau, men hun sagde også at hun nød at være sammen med en som kom fra badet og lugtede godt, og at en oplevelse ved hende kom an på hvordan man mødte op. 

Glædespiger er jo ikke maskiner, hvis man gør lidt ekstra får man også det ekstra ud af det i de fleste tilfælde.

er ikke for at kaste med muder Monaco, kan jo være hun havde en skidt dag og det så desværre gik ud over dig :( skulle ikke være første gang man har set dette..

Skrevet

høj slank pige, med blond hår ned til midt på rykken, kønt ansigt og store naturlige bryster som ikke hænger.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.