Hop til indhold
Bbullersen

mobile computing

Recommended Posts

Mobiltelefoner og tablets er traditionelt set forbudt på FKK af helt naturlige årsager.

Men er der mon sket en opblødning for brugen, med andre ord, er der noget der er blevet tilladt?

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Hej

På Harmony i Hamborg har det været tilladt at sidde diskret og bruge telefonen og der har også tidligere været et gratis wi-fi. Det fik dog alt sammen en ende da nogle gæster ikke kunne lade være med at filme pigerne og andre gæster. Man kan godt bruge sin telefon / tablet i omklædningsrummet og tror også godt man kan gøre det i haven hvis man gør det diskret.

 

På Acapulco sidder mange både piger og gæster med deres telefon fremme, og det er alle steder. Der er også gratis wi-fi.

 

På flere flat rats klubber har jeg også fået lov til at sidde i baren med min mobil og tablet fremme. Bare den lå fladt ned på baren, så var det ikke noget problem.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har brugt mobil i omklædning/reception/værdibokse de steder jeg har været. Diskret, så folk kunne se jeg ikke filmede nogen, og låst den inde igen efter brug. Vidste ikke der er gratis wi-fi på Acapulco.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har brugt mobil i omklædning/reception/værdibokse de steder jeg har været. Diskret, så folk kunne se jeg ikke filmede nogen, og låst den inde igen efter brug. Vidste ikke der er gratis wi-fi på Acapulco.

​Den gratis Wifi på Aca er lige til at lukke op og sk... i, 99% af gangene virkede det ikke eller var mega langsomt, jeg bad dem genstarte routeren flere gang uden at det hjalp, i øvrigt er 3G dækningen også elendigt. Så der er ikke andet at lave på Aca end at knalde :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

De sidste 2 gange jeg har været på aca har det virket fint. Dog er det ikke alle steder i klubben man kan få forbindelse til wi-fi. Men de steder der er dækning virker det fint.

 

Syntes det er værre på GT. Her kunne jeg finde en masse hot spots men ingen af dem virkede ret godt og ofte røg forbindelsen inden for 30 sek.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for al info, ganske værdifuld.

Det giver god mening at gøre det i receptionen, så er man dels under opsyn og dels i et afgrænset område hvis der skulle være mulighed for wifi dækning :)

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

På Pauschalclub i Bochum var der også gratis Wi-Fi, og der blev ikke sagt noget om restriktioner. Jeg så da en gut, der benyttede sig af det til at checke beskrivelsen af pigerne på hjemmesiden mens han var der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...