Hop til indhold
spankman

Ny ERIKA i BLONDY/RAYSSAS lejlighed på Amager?

Recommended Posts

Hører gerne nærmere, men skal man ringe for adresse?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal ikke kunne sige om hun er samme sted som BLONDY/RAYSSAS, dem har jeg ikke været hos.

Men jeg har lige været hos hende, og det er ikke så langt fra vandet.

 

Jeg er faktisk lidt i tvivl om billederne er ægte - jeg er ikke super godt til at huske ansigter, og jeg stod ikke lige med telefonen fremme og sammenlignede hende med billederne -  faktisk synes jeg at hendes bryster hænger mere på billederne end de gør i virkeligheden. Jeg synes hun ser bedre ud i virkeligheden. Og så er hun sød, professionel ja, men stadig sød, og taler godt nok engelsk til at man kan føre en samtale.

En anden ting, som er et plus hos mig i hvert fald, er at hun gjorde det klart fra starten at alt var "with protection". For det første sagde hun det inden hun havde fået pengene - altid godt med en klar forventningsafstemning, så man ikke tror man er blevet lovet ét og så får noget andet. For det andet, synes jeg det er vigtigt at vi passer på os selv..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...